Ga naar inhoud


Cadeautje van canaldigitaal?


Gast catw

Aanbevolen berichten

Het volgende bericht kreeg ik net binnen, ik heb nergens om gevraagd en ik hoef het ook niet te hebben. Staks moet ik het afzeggen of gaan ze extra geld innen indien ik het niet afzeg, dat zou oplichting zijn denk ik.

-----------------------------------

 

 

Kunt u zich nog een wereld voorstellen zonder internet, mobiele
telefonie of tablets? Wat destijds toekomst was is tegenwoordig de
standaard.

Ook satelliettelevisie maakt de nodige ontwikkelingen door. Zo
ontvangt u tegenwoordig een zeer breed aanbod radio- en TV-zenders en
worden steeds meer zenders in HD uitgezonden. HD wordt de nieuwe
standaard en onderdeel van uw televisie abonnement.

Geniet gratis van 15 extra HD-zenders

U kunt nu gratis kennismaken met de superieure kwaliteit van
HD. U ontvangt tot 1 november het volledige HDTV-pakket cadeau van ons!
Daarmee breidt u uw zenderpakket uit met 15 HD-zenders in haarscherp
beeld en kraakhelder geluid. Na 1 november zullen meer HD-zenders deel
gaan uitmaken van het Familie-pakket. Normaal betaalt u € 5 per maand
voor het HDTV pakket, maar nu dus tijdelijk gratis!

U hoeft alleen maar de HD-zenderlijst opnieuw in te laden en u geniet direct van 15 extra HD-zenders. Ga naar www.canaldigitaal.nl/videos en bekijk de instructievideo voor het inladen van de HD-zenderlijst.

Hebt u vragen over dit fantastische zomercadeau? Neem dan contact op met onze klantenservice op telefoonnummer

0900-9323 (€ 0,15 p/min). Op werkdagen en op zaterdag zijn we bereikbaar van 09:00 uur tot 21:00 uur.

 

--------------------

 

Leuk?

 

Denk het niet,

 

catw

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 43
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Het volgende bericht kreeg ik net binnen, ik heb nergens om gevraagd en ik hoef het ook niet te hebben. Staks moet ik het afzeggen of gaan ze extra geld innen indien ik het niet afzeg, dat zou oplichting zijn denk ik.

-----------------------------------

Leuk?

 

Denk het niet,

 

catw

 

Wat is er niet leuk aan dan? Je hoeft niets te doen, alleen je zenderlijst opnieuw inladen.

 

U hoeft alleen maar de HD-zenderlijst opnieuw in te laden en u geniet direct van 15 extra HD-zenders.

Mut@nt HD51 OpenPli 6 | VU+ Duo | Topfield TF7710HD PVR (Enigma2 / HDMU)
Astra 19.2 | Astra 23.5 | Astra 28.2/5 | Hotbird 13.0 | Eurobird 9.0 | Digitenne

OSCam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb deze brief vandaag ook gekregen.

Alleen Travel channel HD blijft gecodeerd.

En je hoeft de zenderlijst helemaal niet opnieuw in te laden

aangepast door di-on-air

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Pedro Newbie

Wat mankeert er aan dit aanbod? Ik zie nergens dat je na 1 november ergens aan vast zit. Je kunt gratis kijken naar de HD kanalen, je hoeft het uiteraard niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Ik heb deze brief vandaag ook gekregen.

Alleen Travel channel HD blijft gecodeerd.

En je hoeft de zenderlijst helemaal niet opnieuw in te laden

 

Heb ook niets opnieuw geladen, Henksat lijst heb ik dus zit genoeg in, en weinig verschil in hd en sd staat nu natuurlijk wel op HD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het enigste voordeel van de HD lijst is dat Ned1HD t/m RTL8HD vooraan staan.

Derest vind ik deze lijst maar een grote puinzooi.

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geen HD -abonnement maar zonder iets te hoeven doen krijg ik nu wel alle zenders in HD.

 

Wat ik interessant vind is dat er staat “Na 1 november zullen meer HD-zenders deel gaan uitmaken van het Familie-pakket”.

Zou dat van het Familie-pakket zijn of van het Familie-pakket HD?


Hier nog even het volledige bericht van Canaldigitaal.

 

post-60869-0-55562200-1369764443_thumb.png

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb deze brief vandaag ook gekregen.

Alleen Travel channel HD blijft gecodeerd.

En je hoeft de zenderlijst helemaal niet opnieuw in te laden

 

Heb ook niets opnieuw geladen, Henksat lijst heb ik dus zit genoeg in, en weinig verschil in hd en sd staat nu natuurlijk wel op HD

Ik snap niet waarom ze TC HD als enige dan gecodeerd laten? Iemand daar een verklaring voor?

Vu+ Solo - Openpli

Samsung UE32EH6030

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je geen verschil ziet tussen HD en SD wordt het denk ik ook tijd voor een nieuwe TV

Of alles is hier zo goed dat het niet veel uitmaakt, had net iemand binnen die ook (vrijwel) geen verschil zag en zijn bril was echt wel schoon.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of alles is hier zo goed dat het niet veel uitmaakt, had net iemand binnen die ook (vrijwel) geen verschil zag en zijn bril was echt wel schoon.

Je moet natuurlijk dan wel een programma kijken in HD, nog lang niet alle programma's worden uitgezonden in HD.

Vu+ Solo - Openpli

Samsung UE32EH6030

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Ik heb geen HD -abonnement maar zonder iets te hoeven doen krijg ik nu wel alle zenders in HD.

 

Wat ik interessant vind is dat er staat “Na 1 november zullen meer HD-zenders deel gaan uitmaken van het Familie-pakket”.

Zou dat van het Familie-pakket zijn of van het Familie-pakket HD?

Ik denk dat je vanaf 1 november met famillie pakket RTL4,5,7 en 8 HD, SBS6HD, Net5HD en Veronica HD kunt blijven kijken.

 

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet natuurlijk dan wel een programma kijken in HD, nog lang niet alle programma's worden uitgezonden in HD.

Dat klopt maar ik schakelde over van de zender wat er voor stond van HD naar SD en dat gaf geen verschil.

En afgaande op mijn buren, ziggo aansluiting, had ik altijd al veel mooier en beter beeld dan dat hun hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat klopt maar ik schakelde over van de zender wat er voor stond van HD naar SD en dat gaf geen verschil.

En afgaande op mijn buren, ziggo aansluiting, had ik altijd al veel mooier en beter beeld dan dat hun hebben.

Ja dat programma zal wel niet in HD zijn opgenomen. Ziggo moet feitelijk wat beter beeld geven, de buren zullen wel een oude ontvanger hebben, een mindere tv of ze staan niet goed ingesteld.

Vu+ Solo - Openpli

Samsung UE32EH6030

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat programma zal wel niet in HD zijn opgenomen. Ziggo moet feitelijk wat beter beeld geven, de buren zullen wel een oude ontvanger hebben, een mindere tv of ze staan niet goed ingesteld.

Ja, dat alle drie denk ik wel maar ik kan het hier zelf ook bekijken al heb ik zeker meer dan 15 jaar geen ziggo of toen nog home of essent maar de aansluiting werkt nog gewoon. Kan er een samsung of panasonic decoder zo op aansluiten en instellen, dus dat laat ik gewoon zo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...