Ga naar inhoud


Cadeautje van canaldigitaal?


Gast catw

Aanbevolen berichten


  • Reacties 43
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Na alle technische storingen van de laatste maanden dus nu een commerciële misser van CDS.

Die jongens en meisjes zijn wel erg slecht bezig.

Of zijn ze bang dat het verschil in kwaliteit tussen SD en HD niet genoeg opvalt als toekomstige klanten kunnen kiezen tussen SD en HD.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap niet waarom ze TC HD als enige dan gecodeerd laten? Iemand daar een verklaring voor?

Er wordt gesproken over "meer zenders in het familliepakket" in november. Daar zal TC HD dan niet bij zitten. Eurosport 2 HD doet het trouwens ook niet, dus die ook niet.

 

Het entertainmentpakket is momenteel een lege huls. Een mogelijkheid is dat het aangevuld zal worden. Ik denk echter dat omdat men het laat gebeuren dat het Entertainmentpakket nu vrijwel leeg is, dat dat een aanwijzing is dat het gaat verdwijnen.

 

Er gaat een nieuw pakket komen in november en doordat het entertainmentpakket leeg is, kan men mensen makkelijk laten overstappen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

CanalDigitaal heeft zojuist bevestigd, dat er een decoderingsprobleem is met de zenders Eurosport HD en Travel Channel HD voor de abonnees met het familiepakket die tot november gratis de HD-zender kunnen bekijken.

Ze schrijven:

 

Zoals terecht opgemerkt is dit een andere werkwijze die normaal gesproken geen verschil in zenders oplevert. Helaas blijkt Travel HD en Eurosport2 HD nog niet voorzien te zijn van de juiste rechten. De reden hiervoor is ons niet bekend.

We verwachten dat dit spoedig verholpen zal zijn, onze excuses voor het ongemak.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zit er natuurlijk dik in dat je op een tweede en derde kaartje niet het HD-pakket ontvangt. Voorheen was het ook zo dat als je op de hoofdkaart het HD-pakket als extra had genomen, dit ook niet voor de extra kaartje gold. 

 

Er wordt iets gemeld over extra zenders bij het family pakket.

Als ik een 2e kaart heb met family, verwacht ik daar ook dat cadeautje. 

Gtz. Martje B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zuppelan, je hebt helemaal gelijk. Een HD-abonnement moet je per kaart nemen. Het is al mooi dat CanalDigitaal je een half jaar HD laat kijken zonder er voor te betalen. Dan moet je toch zeker niet zeuren over HD kijken op de extra kaartjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gaan we nou een gegeven paard in de bek kijken? Als je geen eerste kaart hebt moet je maar gewoon eerlijk een abonnement nemen.

 

Wie zegt nou dat ik geen 1e kaart heb? 

Ik betaal voor 2 kaarten met family, dan wil ik ook 2x een cadeau.

 

Het zal toch ook niet zo zijn dat volgend jaar de 2e kaart minder open gaat krijgen dan de 1e kaart?

Gtz. Martje B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wie zegt nou dat ik geen 1e kaart heb? 

Ik betaal voor 2 kaarten met family, dan wil ik ook 2x een cadeau.

 

Het zal toch ook niet zo zijn dat volgend jaar de 2e kaart minder open gaat krijgen dan de 1e kaart?

Betaal je 2x 14,95 voor de kaarten of 14,95 + 2,50?

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...