Ga naar inhoud


Tv vlaanderen in Tenerife


Triskel

Aanbevolen berichten


Beste ED,

Ik weet niet wat uw beweegredenen zijn om voor een SAB te kiezen en het zijn best wel goede ontvangers, maar wanneer u in Tenerife problemen krijgt en/of tvv of Candig hun software aanpast en SAB niet direct volgt heeft u wel problemen. En geloof me maar dat Can.dig er alles zal aan doen om hun receivers te promoten en de andere merken het moeilijk maken, dat is al een tijdje bezig en alleen nog verergeren. Een goede raad gebruikt een M7 ontvanger.

Link naar reactie
Delen op andere sites

SAB Titan HD FTASC met Kaartlezer CanalDigitaal satellietontvanger

Nieuw model SAB satellietontvanger. Een CanalDigitaal digitale satellietontvanger voor ontvangst van SD- en HD-zenders via de

satelliet. De Titan HD FTASC is een compacte HDTV-ontvanger, geschikt voor gebruik met CanalDigitaal-smartcards. Deze HD-zapper heeft een Fastscan-functie, ondersteunt USB Wifi, YouTube en vele andere multimedia mogelijkheden.

 

Die M7 SAT801 ontvanger lees je heel veel problemen over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal, ik ben er weer. Alles in Tenerife goed verlopen ivm aankoop apartement en wat dacht ge.....er staat een schotel op dak. Ga die wel vervangen want die is te klein, heb meteen gemeten en die is 80cm en dat is te weining.

Alles ging zo vlotjes daar, NIE nummer binnen een uurke geregeld, notaris binnen een uurtje en verzekering ook binnen uurke. Alles goed geregeld door personeel van immokantoor en door personeel op bank. Was uiteindelijk meer een werkvakantie, maar wilden het eerst een beetje naar onze goesting inrichten.

Ga in september terug en ga dan op zoek naar schotel en bevestigings materiaal.

Was al in LAs Chafiras in winkel geweest, die vroeg 80 € voor schotel van 1 meter incl alle bevestigings spullen.

Zijn er nog wel meer, ook die van Abuelo in los cristianos.

 

Moet nog wel alle berichte lezen, maar dat doe ik later.

 

Groet, Triskel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd Triskel.

Als uw schotel 80cm breed is zou ik ze toch eerst eens proberen. Als het een enkele LNB is, eens even uitrichten op beide Astra's en kijken wat dat geeft. Ik weet namelijk eentje staan van 80cm die goed werkt en je kan nog altijd veranderen. Het is maar een suggestie.

grst

oble

Palm Mar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allen,

 

Voor degene die het nog niet weten, heb appartement in Golf del Sur. Ga in september terug.

Iedereen bedankt voor de inbreng, ik hoop er uit te leren, ben nog een leek in sat tv.

 

Ga er toch mijn hoofd over buigen. Moet eerst zien dat ik wat gereedschap mee kan pakken.

 

@Oble; volgens eerdere reacties is voor ontvangst van HD toch een schotel nodig tussen 100 en 120 cm.

 

Groet allemaal, Triskel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...