Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb gebruik gemaakt van de aanbieding van CD voor de Duo-LNB en de SAT 801 en alles geïnstalleerd. Maar ik krijg wel Astra 19 maar niet Astra 23, wat ik ook draai met de schotel. Kwaliteit/niveau van Astra 23 blijven steeds rond 34/13 hangen en geen beeld.

Ik heb een schotel van 60 cm. waarvan de leverancier zegt dat die prima in staat is om de beide satellieten te ontvangen.

Ik woon in Zuid-Spanje. Zou dat er iets mee te maken kunnen hebben?

Of wat doe ik anders verkeerd?

Geplaatst: (aangepast)

Astra 23.5 in zuid Spanje met een 60cm schotel kun je wel vergeten, een 110cm schotel met 2 losse lnbs geven je pas een goed ontvangst. Je hebt dus helemaal niets aan het geleverde schotelset als je astra 23.5 wilt kijken.

aangepast door Penthe
Geplaatst:

Die antenne dacht ik al. Maar is het alleen Astra 23,5 die een grote schotel nodig heeft? Astra 19 doet het eigenlijk wel goed bij me.

Werkt de Duo-LNB helemaal niet in Spanje? Waarom niet?

• Moderator
Geplaatst:

De Duo LNB is ontworpen voor een bepaalde schotel maat.

Naarmate je dichter bij de evenaar komt zullen vanuit de lokatie de satelliet posities steeds verder uit elkaar komen te liggen, de hoek tussen de  posities wordt steeds groter.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen