Ga naar inhoud


FOX Sports 2


Gast

Aanbevolen berichten

Eredivisie live 1 en 2 was en is niet voldoende, grote kans dat je jouw cluppie meerdere keren zal moeten missen want op fox sport 5, voorheen Eredivisie live 3, een gemankeerd pakket dus, op de andere platforms zijn deze zenders in HD beschikbaar. CDS bakt er niets van, trap er niet in!

helemaal mee eens Sparta - jong PSV geen beeld bij CD echt bagger pakket is het

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Echt schandalig. Hoe kan het dat CD hier gewoon mee weg komt?

Er zou een concurrent moeten komen voor Canal Digitaal. Hoop dat Rupert Murdoch mee leest want die heeft toch een aantal vrij succesvolle sattelietbroadcasters opgezet. Sky Sports Nederland klinkt prima toch, ongetwijfeld ook hoge prijzen maar niet dit dramatische Canal Digitaal!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@hugogertie

Beter lezen? Voormalig Eredivisie Live 2 wordt FOX Sports 3 Eredivisie.

Ik heb het over halve pakketten! Fox zend 3 zenders uit en gaat internationaal voetbal op een 2extra kanalen uitzenden dus is de boel niet kompleet!

Sport1 geen extra

Fox eredivisie geen kanaal 2

Later wel Fox sport international 1 maar geen 2

Ze maken er een zooitje van dat is hetgeen mij enorm stoort.

Ga je maar naar een andere provider helaas buiten gebied dus dat is tot er glas komt uitgesloten. Kabel is defect en ben door de slechte service van @home op sat aangewezen Digitenne is helemaal geen optie!

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

hij begrijpt er nog steeds niks van,haha.

 

wat een SCHIJT SD kwaliteit trouwens op fox 3 met de Twente wedstrijd zeg.

hier betalen we dus voor he,dat we het even beseffen!

stelletje OPLICHTERS dat CANALDIGITAAL!

aangepast door baux
Link naar reactie
Delen op andere sites

@hugogertie,

 

Ik laat buiten beschouwing wat CanalDigitaal hier van doorgeeft, maar geef aan wat Fox Sport uitzend. 

 

Het oude EredivisieLive van 4 zenders (niet bij CD dus) is teruggebracht tot 3 zenders en heten nu Fox Sport 1 Eredivisie, Fox Sport 3 Eredivisie en Fox Sport 5 Eredivisie.

Fox Sport International met o.a. buitenlands voetbal zijn 2 zenders en heten Fox Sport 2 International en Fox Sport 4 International. Deze beginnen 17 augustus.

Fox Sport NL begint op 19 augustus.

 

Mijn kabelbedrijf geeft ze gelukkig alle 6 door en alle 6 in HD. Die laatste pas per 19 augustus.

 

Als je het nu nog niet begrijpt, ben je niet meer te redden.  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Alfons Verbiest,

 

Ik begrijp het nu na je uitleg bedankt daarvoor. Punt is dat 1 kanaal Eredivisie en 1 kanaal Internationaal gaan ontbreken. Voor Fox Sport Internationaal moet je weer een apart abbo regelen of meer betalen voor het oude Eredivisie live abbo. Ik heb het Entertainment wat wel erg is versobert en dat alleen nog voor Sport 1 vanwege het Spaanse voetbal en de F1, Engels voetbal is nu weer weg bij Sport1 dus wordt het nog onoverzichtelijker. Ik verwacht dat Sport 1 dit niet lang vol houd maar dit moeten afwachten.

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...