Ga naar inhoud


FOX Sports 2


Gast

Aanbevolen berichten

je bent nu geen klant meer bij CD, dus ik neem aan dat je dit pakket niet zomaar "los" zult verkrijgen, ik vrees dat je terug een CD abbo moet nemen om dan het FOX pakket erbij te nemen.

of je moet rechtstreeks met FOX in zee gaan, maar denk niet dat dit mogelijk is.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Heb op het zogenaamde CD Forum (satelietforum) een vraag gesteld aan een member of hij door CD betaald werd.

Dit omdat hij alles van CD verdedigde vanwege het Foxsports-pakket.

Hup gelijk een ban!

Heeft meneer poetin CD overgenomen?  :crazy:

  • Like 1

Philips 55/9036+ OLED - VU+ Solo 4K - Samsung 55 KS 9090 +  XTrend ET7500 alles op Open PLI.

Link naar reactie
Delen op andere sites

net gebeld met fox en ik kan voorlopig alleen fox eredivisie krijgen en dat duurt dan 5 tot 10 werkdagen dus morgen maar even beltegoed regelen om CD te bellen

Sterkte!!! Zorg dat je meer dan voldoende beltegoed hebt.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik meen dat Foxlife sneuvelt en verandert in Fox.

Geen toevoeging dus maar een vervanging.

zoals zo vaak de laatste tijd. :(

hoop niet dat dit zo is want anders heeft Tv Vlaanderen weer een zender minder in hun aanbod,

want de uitzendrechten zullen waarschijnlijk niet voor belgie gelden dan.

The Simpsons waren eerder al een struikel punt voor belgie.

aangepast door digitaal kijker

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

M'n Dreambox vindt netjes de zender, maar als ik vervolgens in de zenderlijst kijk dan staat ie er niet tussen.

Reboot helpt niet. Meerderen last van dit vreemde verschijnsel?

Ja, had ik ook. Paar keer geprobeerd. Daarna zenderlijst van Icesat gepakt (daar zit ie in) en die (m'n eigen favorieten ff toegevoegd natuurlijk) op de DB gezet. Dan werkt het prima en staat ie er wél tussen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

M'n Dreambox vindt netjes de zender, maar als ik vervolgens in de zenderlijst kijk dan staat ie er niet tussen.

Reboot helpt niet. Meerderen last van dit vreemde verschijnsel?

 

Nieuwe zenders (channels) staan niet vanzelf in de favourite lijsten. Als je de scan hebt gedaan kun je ze terug vinden in de services lists. Die vindt je via de channel list (pijltje omhoog/omlaag)  en dan de groene knop. Als je hem gevonden hebt kun je via het menu de entry kopieren naar een favourite lijst.

Je kunt natuurlijk ook een settingslijst laden zoals Icesat al aangeeft, of stoeien met een settings editor.

 

Sorry voor de engelse termen, mijn DM8000 staat daar kennelijk op ingesteld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...