Ga naar inhoud


FOX Sports 2


Gast

Aanbevolen berichten


Daar gaan we weer bij CD.

Weer halve pakketten ik mis in het verhaal Fox sport eredivisie 2 en FOX Sports International 2

Waarom wel eredivisie kanaal 3 ?!!

Ik snap die organisatie van CD niet lever gewoon de hele Eredivisie en wacht af of FOX Sports International bij andere providers verkocht wordt ja of nee en regel dit daarna.

Blijft voor mij toch de vraag of Sport 1 de concurrentie wel aan kan?

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iemand die weet of CD er voor zorgt dat om 16.30 Sparta gewoon wordt uitgezonden? Staat nu een melding van CD dat er op zaterdag vanaf 18.00 uitzending. Wil de wedstrijd opnemen en niet zoals vorige keer tijdens Paasmaandag dat ik alleen de tweede helft er op heb staan, omdat CD pas dan beseft dat er een wedstrijd is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

het grootste probleem met al die providers zijn,

ze zijn niet op deze techniek berekend....ze beginnen dadelijk over de Ultra HD uitzendingen.

terwijl ze nog niet eens alle (5) Fox Sports HD kanalen kunnen plaatsen....

 

er zijn enkele providers die wel goed hun zaakje voor elkaar hebben, chapeu........

Gigablue UHD x Gigablue X3 x Bigsat (28e - 23e - 19e)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voorheen hadden Eredivisie Live 1 en 2. Dat was het. Mijn inziens voldoende. Nu krijgen Fox Sports Eredivisie en 1 en 3. Dit is gelijk aan het oude. Verder krijgen we in oktober nog GRATIS  Fox Sports Go er bij !!! Hierop kun je live wedstrijden op je mobiel of laptop volgen. Dit alles voor 14,95 per maand. Nog niet zo raar.

Technisat Multytenne 45, Inverto Scena 5550 S CI

Mini USB DVB-T Stick

Link naar reactie
Delen op andere sites

En jahooor, geen beeld. En allebei de klantenservices zijn al naar huis. Schandalig Canal Digitaal. Betaal een godvermogen hiervoor en dan krijg je alleen maar de helft en dan ook nog eens daarvan de helft. Ook dom van FOX Sports dat ze dit niet goed afstemmen van te voren, ik waarschuw ze hier nog van te voren voor bij de Klantenservice, nee komt goed, zeggen ze.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze leren het nooit, allereerst weer een half pakket want maar 2 Eredivisie kanalen, op FOX Eredivisie 3 zit ik nu naar Sparta-jong PSV te kijken...............via KPN itv dan hé, wat op canaal digitaal geen signaal op deze zender.

 

Verder is een vriend van me gebeld met een aanbod over Sport 1, een jaar lang voor 5 euro, niet duur, dat klopt maar hij is wel voorgelogen. Er zou een tennis kanaal zijn en de Premier League zou worden uitgezonden, beiden niet waar want ook bij Sport 1 slechts een half pakket en geen Engels voetbal.

 

Ik ben blij met itv van KPN want daar zitten alle denkbare kanalen op, net zoals bij de kabelaars. CDS, GA JE SCHAMEN JOH!!!!!!

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voorheen hadden Eredivisie Live 1 en 2. Dat was het. Mijn inziens voldoende. Nu krijgen Fox Sports Eredivisie en 1 en 3. Dit is gelijk aan het oude. Verder krijgen we in oktober nog GRATIS  Fox Sports Go er bij !!! Hierop kun je live wedstrijden op je mobiel of laptop volgen. Dit alles voor 14,95 per maand. Nog niet zo raar.

Eredivisie live 1 en 2 was en is niet voldoende, grote kans dat je jouw cluppie meerdere keren zal moeten missen want op fox sport 5, voorheen Eredivisie live 3, een gemankeerd pakket dus, op de andere platforms zijn deze zenders in HD beschikbaar. CDS bakt er niets van, trap er niet in!

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...