Willards Geplaatst: 13 augustus 2013 Auteur Geplaatst: 13 augustus 2013 Iedereen weer erg bedankt voor de hulp en tips, ik ga het vandaag of morgen allemaal testen. Om nog even terug te komen op Old satterhand: Ik heb enkel de HD zenderlijst ingeladen dus ik kan niet bevestigen dat het probleem zich ook voordoet van Ned 1 (SD) naar Ned 2. Wel voor Ned 1 HD naar Ned 2 HD. Sorry voor de verwarring.
Eduard07 Geplaatst: 13 augustus 2013 Geplaatst: 13 augustus 2013 Iedereen weer erg bedankt voor de hulp en tips, ik ga het vandaag of morgen allemaal testen. Om nog even terug te komen op Old satterhand: Ik heb enkel de HD zenderlijst ingeladen dus ik kan niet bevestigen dat het probleem zich ook voordoet van Ned 1 (SD) naar Ned 2. Wel voor Ned 1 HD naar Ned 2 HD. Sorry voor de verwarring. Maar de HD-versies zitten dan ook op verschillende transponders op Astra 3, en de SD-versies op 1 en dezelfde transponder op Astra 1. Dan zijn dus in meerdere opzichten verschillende verhalen. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Sprietje Geplaatst: 13 augustus 2013 Geplaatst: 13 augustus 2013 (aangepast) Old Satterhand schrijft: “Ja en wordt nog ingewikkelder, want zowel RTL 7 als RTL 8 zittten nu ook op de 12515H.” Helemaal niet. @Willards schrijft in bericht 40: Alle zenders zijn HD. En RTL7HD en RTL8 HD zitten op de Astra 23,5 niet op 12515H maar op de frequenties die ik aangaf. 13 augustus 2013 aangepast door Sprietje
Willards Geplaatst: 14 augustus 2013 Auteur Geplaatst: 14 augustus 2013 Inmiddels een update: ik heb de schotel aan de hand van mijn andere kastje uitgelijnd en nu heb ik op zowel Astra 19, 23 en 28 goed signaal (tussen 72 en 80%). Ik kan nu gewoon zappen zonder signaalverlies. Echter, de volgende zenders hebben nog steeds geen signaal: NED 3 HD RTL 5 HD RTL 7 HD Veronica HD Net 5 HD Een HD Canvas HD Dit zal dan ook iets met Diseqc instellingen te maken hebben?
Sprietje Geplaatst: 14 augustus 2013 Geplaatst: 14 augustus 2013 Allemaal zenders die op transponder 12187H zitten van de Astra 3. Staat de transponderinstelling wel goed? 12187H, DVB-S2, 8PSK, 27.700, FEC 2/3
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen