Ga naar inhoud


UPC Flevoland cable.xml


Role

Aanbevolen berichten


Wie kan me helpen aan een recente cable.xml.

 

Heb diverse cable.xml's geprobeerd deze hier te vinden zijn, maar hij scan Fox sport 1 HD en een HD niet in

wat ik ook probeer.

http://www.digitalekabeltelevisie.nl/techniek/upc.shtml

 

misschien heb je hier wat aan

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je gebruik maakt van pli kan je toch ook gewoon een kabelscan doen zonder de cables.xml ?

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt zelf ook al eens een cables.xml gemaakt aan de hand van de website die ik je gegeven hebt of heb je je cables.xml file nagekeken aan de hand van die website ?

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt zelf ook al eens een cables.xml gemaakt aan de hand van de website die ik je gegeven hebt of heb je je cables.xml file nagekeken aan de hand van die website ?

Ik heb hem gecheckt, ik vermoed dat de site nog niet

actuel is, omdat er nog Eredivisie staat en geen Fox Sport

en dat voor de Fox Sport 1HD een andere frequentie

wordt gebruikt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een cable.xml gemaakt voor UPC Flevoland, maar geen Fox Sport1HD en één HD.

Vermoed dat er een Frequentie is bij gekomen waar deze zenders tussen moeten zitten.

 

Ik zal de frequentie van Amsterdam eens eens checken en zien wat er gebeurt als ik deze in de bestaan cable.xml plaats.

 

Om geen verwaring te brengen, Fox Sport 1 ppv en Fox Sport 1 EDL vind hij wel al dan niet blokkerig beeld. Na mijn idee zit hij niet op de juiste frequentie.

 

cables.xml

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een cable.xml gemaakt voor UPC Flevoland, maar geen Fox Sport1HD en één HD.

Vermoed dat er een Frequentie is bij gekomen waar deze zenders tussen moeten zitten.

 

Ik zal de frequentie van Amsterdam eens eens checken en zien wat er gebeurt als ik deze in de bestaan cable.xml plaats.

 

Om geen verwaring te brengen, Fox Sport 1 ppv en Fox Sport 1 EDL vind hij wel al dan niet blokkerig beeld. Na mijn idee zit hij niet op de juiste frequentie.

 

Heb alles gecheckt, maar het was te mooi om waar te zijn.  Geen Fox Sport1HD

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat dacht je van gewoon op de frequentie zoeken waar fox sports daadwerkelijk op zit. Waarom denk je dat steve-v jou die link gaf?

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

er zat een klein foutje in je cables.xml hierbij de goeie misschien is dit de oplossing ?

 

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

er zat een klein foutje in je cables.xml hierbij de goeie misschien is dit de oplossing ?

Heb hem nog eens gescand, helaas zonder resultaat.

En alleen de frequentie van Fox Sport plaatsen haalt ook niets uit, we hebben het geprobeerd.

 

Bedankt in iedergeval.

Link naar reactie
Delen op andere sites

FF opgezocht. EEN HD zit samen met Film1 Premiere  MTV HD en Pebble tv op frequentie 299 Mhz QAM 256

Fox sport HD zit samn met boomerrang nickhits Veronicaop frequentie 140mHZ QAM 256.

Als je die zenders kunt ontvangen dan moet je die zenders ook ontvangen.

DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...