Ga naar inhoud


wat is er met Discovery aan de hand


henkie73

Aanbevolen berichten


Hier ook al een paar dagen hetzelfde probleem en dan ook op Discovery en TLC, schakel je naar een andere zender dan heb je gewoon beeld, ga je terug naar Discovery of TLC dan doet die het soms weer maar ook vaak nog steeds No Signal en pas na een paar minuten werkt hij weer.

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij wie er signaal wegvalt maakt mij eigenlijk niet uit, maar als net bij de uitslag van braingames de verbinding wegvalt terwijl je wilt zien wie het beste ontwerp had dan is dat niet leuk en daar neem je gaan abo voor.

Dus oplossen dat spul zou ik zeggen waar het probleem ook zit.

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

en wie heeft er nog steeds niets gedaan aan al deze klachten?juist canal digitaal

echt zo'n goede klantenservice en meedenkend bedrijf, jammer dat er alleen via hun sateliet gekeken kan worden..by the way..heb nog steeds geen voordeel gevonden van sateliet boven kabel alleen maar nadelen, dat domme kastje blijft ook dagelijks hangen op discovery waardoor je hem weer moet resetten om naar andere zender te gaan 

cd neem je verantwoordelijkheid eens voor je diensten en klachten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je dan al een klacht naar Canal digitaal gestuurd?

En dat je ontvanger blijft hangen idem dito, komt die bij hun vandaan en heb je nog garantie dan een klacht indienen met daarin vermeld een redelijk termijn om het op te lossen.

 

Maar ook bij de kabel heb je zo'n kastje nodig hoor alleen dan zonder schotel en dat kastje kan net zoveel problemen geven enige voordeel is dat je geen last hebt van zenders opnieuw inleren ed.

Grote nadeel van de kabel is wel dat ze precies kunnen zien naar welke zenders je kijkt en zo gericht reclame ed. toe kunnen sturen.

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

of ik al geklaagd heb bij cd? spreek me dr niet van

zovaak nooit fatsoenlijk geholpen op een gegeven moment denk je ook van laat ook maar.

zelfs op een aangetekende brief over het abonement hebben ze niet gereageerd, het enige wat ze doen is klantevredenheidsemails sturen daar zijn ze goed in

maar er wat mee doen niet..

heb al eerder vermeld dat ik de vlag buiten hang als dat abo eindelijk afgelopen is..nog zo'n 9 maanden te gaan helaas..

en mij intereseert het niet dat men ziet waar ik naar kijk wat ik belangrijk vind zijn goed werkende diensten en een fatsoenlijke behandeling , het is dat ik geen geld heb anders zou ik zelfs een ander abo afsluiten bij andere leverancier zodat ik niet steeds met dat amateuristisch gedoe van cd te maken meer heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...