Ga naar inhoud


Nieuwe email melding Thunderbird icm Imap server


JBnl
Ga naar oplossing Opgelost door wiz,

Aanbevolen berichten

Goedendag,

 

Ik heb een vraag omtrent thunderbird en een imap server, ik maak met thunderbird connectie met een imap server en daarbij gebruik ik postvak in voor mijn email en dan nog een paar gezamelijke mappen waarbij andere email in verschijnt.

Nu is het zo dat als er nieuwe email is in postvak in ik een melding krijg en de email melding veranderd van 0 nieuwe email naar 1, het getal staat dan tussen haakjes.

Bij de mappen op de server gebeurt dit alleen bij opstarten of als ik op de map klik, hij ververst dan als het ware de map en als er nieuwe email is verschijnt die dan ook, dit betekent dat ik elke de map aan moet klikken om te zien of er nieuwe email is, maar het moet werken zoals bij postvak in.

 

Weet iemand welke instellingen ik moet veranderen om dat zo te krijgen ? Ik heb al lopen zoeken maar kan het niet vinden.

Ik gebruik windows 7 en thunderbird versie 24.

Ik heb hiervoor XP met outlook gebruikt en dat ging prima.

 

 

groeten,JBnl

Link naar reactie
Delen op andere sites


Bij accountinstellingen -> Serverinstellingen moet je ook even instellen op nieuwe berichten controleren om de xx minuten....

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
  • Oplossing

je moet even met rechts klikken op de folder in je mailbox waarvoor je ook notificatie wilt.

 

Selection_018.png

 

Als je het vinkje zet in het rode vak dan komt er ook notificatie van nieuwe mail indien er in die specifieke folder een nieuw mailbericht is aangekomen.

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...