Ga naar inhoud


Thunderbird stuurt plaatjes naar spam.


Con

Aanbevolen berichten

Als ik mijzelf een mailtje stuur met een plaatje (jpeg als voorbeeld)

dan verdwijnt dit mailtje in de spambox.

Verplaatsen daarna naar de inbox en het mailtje sprint weer terug

naar de spambox.

 

Wie heeft hier een oplossing voor.

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites


1 uur geleden zei Penthe:

Op je mailtje gaan staan en rechtermuis, en dan markeren als niet spam.

Heb alleen deze mogelijkheid en had ik reeds geprobeerd.

image.png.bce60ad758ad4ffd691577e12e392791.png

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei catw:

Dat plaatje is natuurlijk door de AA van jou computer in de spam geplaatst, dus maak zo een koortje van cola blikjes.

 

Die snap ik niet, leg eens uit AA?

 

Voorts denk ik dat alle mail die ik  naar mijzelf verstuur

(met zelfs alleen tekst) in de spambox wordt gestopt.

Dit ging voorheen wél goed.

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Con:

 

Die snap ik niet, leg eens uit AA?

 

Voorts denk ik dat alle mail die ik  naar mijzelf verstuur

(met zelfs alleen tekst) in de spambox wordt gestopt.

Dit ging voorheen wél goed.

Was als grapje bedoeld maar ja die computer van jou zal al aan de spa rood zijn dus die snapte het natuurlijk ook niet.

Maar AA staat voor Anonieme Alcoholisten dus het grapje had geen zin, het blikjes koor bestaat uit allemaal bierblikjes vandaar.

Zal straks wel eentje op de goede gezondheid nemen, alleen zijn daar nu ook alweer andere gegevens over (wijntje of pilsje schijnt nu ook ongezond te zijn).

 

aangepast door catw
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Con
Ik gebruik ook Thunderbird maar nooit meegemaakt dat als ik een bestand uit de spam box haal deze direct weer wordt teruggezet.
Kijk eens of je hier iets aan hebt.

https://support.mozilla.org/nl/kb/thunderbird-en-ongewenste-spamberichten

aangepast door Psychosammie
  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden zei Penthe:

Dat plaatje heb ik hier zelf geplaatst in Moppen deel 4 paar dagen terug.

Weet ik. Wilde hem op Whatsapp plaatsen. Maar dan moet ik het eerst mailen. 

15 uur geleden zei catw:

Was als grapje bedoeld maar ja die computer van jou zal al aan de spa rood zijn dus die snapte het natuurlijk ook niet.

Maar AA staat voor Anonieme Alcoholisten dus het grapje had geen zin, het blikjes koor bestaat uit allemaal bierblikjes vandaar.

Zal straks wel eentje op de goede gezondheid nemen, alleen zijn daar nu ook alweer andere gegevens over (wijntje of pilsje schijnt nu ook ongezond te zijn).

 

Ik geneer/schaam mij een beetje. Ben zelf altijd uit op humor...🤢😄

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei wiz:

vraag je mail provider eens hoe dit kan. Wellicht hebben zij een spam filter wat dingen voor je doet?

 

Ik heb daar het spamfilter uitgezet en nu krijg ik weer

van mijzelf mail. Wel weer vreemd, van de één op de

andere dag gebeurd zoiets.

't zal waarschijnlijk aan mijn goedkope host liggen...

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...