Ga naar inhoud


transpondernieuws oktober 2013


Aanbevolen berichten


  • Reacties 63
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Dat is raar hier bij mij werken MOVIES 4 MEN - MOVIES 4MEN +1 -MORE movies -ump movies -clupband -bet uk -+1 en nog verschilende niet .De andere komen prima door gr ....komt te voorschijn geen signaal 

Vandaag een automatisch zenderlijst ingeladen gekregen van TVVL. ze staan er weer allemaal op de ontbrekende zenders gr ...

Sonny led 32itch TV   M7 MZ-101 HD 80cm schotel4losse lnbs 0.1 VISSION ontv.13-19-23-28.bassic+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag een automatisch zenderlijst ingeladen gekregen van TVVL. ze staan er weer allemaal op de ontbrekende zenders gr ...

En nu werken ze weer niet meer heb zelf nog eens handmatig ingeladen en niets .Wat zijn ze toch aan het prutsen met die overschakelingen .gr... :(

Sonny led 32itch TV   M7 MZ-101 HD 80cm schotel4losse lnbs 0.1 VISSION ontv.13-19-23-28.bassic+

Link naar reactie
Delen op andere sites

En nu werken ze weer niet meer heb zelf nog eens handmatig ingeladen en niets .Wat zijn ze toch aan het prutsen met die overschakelingen .gr... :(

Zou ook aan je eigen installatie kunnen liggen...

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou ook aan je eigen installatie kunnen liggen...

Ik weet niet of het er aan mijn instalatie ligt nu heb ik hem lang zaam laten zoeken en nu staan ze in de lijst boven de 1500.En de 4 oktober kreeg ik nochthans een nieuwe zenderlijst automatich ingeladen van TVVL. toen stonden ze in de normale zenderlijst en nu terug van achter .Het zal nomaal wel terug goed komen denk ik bij de volgende zenderlijst gr......

Sonny led 32itch TV   M7 MZ-101 HD 80cm schotel4losse lnbs 0.1 VISSION ontv.13-19-23-28.bassic+

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

 

Geplande HD-zenderwijzigingen

De komende maanden veranderen een aantal HD-televisiezenders van satellietpositie. 

Hieronder ziet u welke zenders het betreft, i.c.m. met de nieuwe gegevens.

 

Zender

Wijziging

Start nieuwe positie

Einde oude positie

NGC HD

Van tp 3.208 naar tp 3.222 (12129 V)

02-10-2013

15-10-2013

RTL7 HD

Van tp 3.225 naar tp 3.208 (11856 V)

15-10-2013

01-11-2013

NED1 HD

Van tp 3.208 naar tp 3.225 (12187 H)

01-11-2013

15-11-2013

RTL5 HD

Van tp 3.225naar tp 3.208 (11856 V)

15-11-2013

01-12-2013

 

 

groeten uit het vrije friesland

deskundigheid door ervaring

Link naar reactie
Delen op andere sites

De verplaatste zenders waar de vrije fries het over heeft, zitten volgens Kingofsat nu op de Astra 2A. Deze heeft echter een Noord- en een Zuid beam.

Voor Spanje is de Noord-beam tot ongeveer Torreblanca met een 90cm-schotel te ontvangen, zuidelijker niet meer

 

De Zuid-beam is in heel Spanje met een 50cm-schotel te ontvangen.

 

De verschillende transponders zitten op de volgende beam:

11953H Zuid-beam

11973V Zuid-beam

12129V Zuid-beam

12402V Noord-beam

12422H Zuid beam

12441V Noord-beam

 

Welke zenders er op de verschillende transponders zitten, is hier te zien:

http://nl.kingofsat.net/pos-28.2E-fta.php

 

Geen enkele South-beam transponder komt echter bij mij binnen. Zijn er mensen die de South-Beam transponders wel ontvangen?

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Sprietje,

 

11953H Zuid-beam
11973V Zuid-beam
12129V Zuid-beam
12402V Noord-beam
12422H Zuid beam
12441V Noord-beam

 

kon ik hier in de provincie Girona eergisteren nog allemaal ontvangen, op dit momente niet meer.

Als ik naar b.v. CCTV News op 12441V zap krijg ik zels de EPG nog te zien die eergisteren cia EIT was geladen, maar SNR is zero.

Ik denk dat Kingofsat geen juiste info geeft en betreffende kanalen alleen nog op 2F worden uitgezonden.

Kan helaas hier met mijn T90 antenne Astra 2F niet ontvangen. Wacht tot 2E aktief is alvorens een grotere schotel te overwegen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

 

goed lezen , ik heb geschreven dat de genoemde transponder zijn GESTOPT ( The following muxes have ceased) met uitzenden .

 

niemand kan ze dus meer ontvangen.

 

dit waren tijdelijke transponders die per 10 oktober weer zouden worden uitgezet, hetgeen ook is gebeurd

groeten uit het vrije friesland

deskundigheid door ervaring

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

 

Donderdag 24 oktober 2013, van 00:10 tot 01:10 zal transponder 1037 worden verhuisd van Astra 1L naar Astra 1KR. Dit kan een onderbreking veroorzaken van 5 minuten voor de volgende services:

TV: 
Discovery Channel SD
Veronica / DisneyXD 

Radio:
FunX 
NL-3FM 
NL-Radio 1 
NL-Radio 2 
NL-Radio 4 
NL-Radio 5 
NL-Radio 6 

groeten uit het vrije friesland

deskundigheid door ervaring

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...