Ga naar inhoud


transpondernieuws oktober 2013


Aanbevolen berichten

De vrije fries maakte in bericht 37 bekend dat RTL7HD overgaat naar transponder 11856V. Daar zit die sinds gisteren maar ik krijg de melding “Gecodeerd kanaal”. Ik heb wel geluid. Zijn er meer mensen die hier last van hebben? 

De oude frequentie waar RTL7HD nog tot eind deze maand op zit ontvang ik gewoon goed.

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 63
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

De vrije fries maakte in bericht 37 bekend dat RTL7HD overgaat naar transponder 11856V. Daar zit die sinds gisteren maar ik krijg de melding “Gecodeerd kanaal”. Ik heb wel geluid. Zijn er meer mensen die hier last van hebben? 

De oude frequentie waar RTL7HD nog tot eind deze maand op zit ontvang ik gewoon goed.

Beste Sprietje, bij mij gaan beide frequenties open op de hoofdkaart.

Heb je de frequentie even schoon ingevoerd en ingelezen?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb momenteel mijn Clarke Tech 5000HD Combo niet in gebruik, maar weet uit het verleden dat de softcam wel eens achter liep.

Dat werd door CT altijd snel met een update verholpen.

Met de wereldbolmodule in de CI had ik de ontvanger per definitie werkend.  

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat inderdaad over mijn hoofdkaart maar als ik RTL7 HD op de bestaande frequentie kan ontvangen, waarom zou ik hem dan niet op de nieuwe frequentie kunnen ontvangen? Op mijn andere ontvanger de Inverto Scena 5M met CanalDigitaal CI-module heb ik ook geen beeld maar ook geen geluid. Misschien heeft het iets te maken met het feit dat ik geen HD-pakket heb maar wel een half jaar lang naar de HD-zenders kan kijken zoals RTL 4, 5, 7, 8, SBS6 enz.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De vrije fries maakte in bericht 37 bekend dat RTL7HD overgaat naar transponder 11856V. Daar zit die sinds gisteren maar ik krijg de melding “Gecodeerd kanaal”. Ik heb wel geluid. Zijn er meer mensen die hier last van hebben?

De oude frequentie waar RTL7HD nog tot eind deze maand op zit ontvang ik gewoon goed.

die pmt table zit niet lekker in elkaar, provider zal dat nog wel gaan fixen of anders moet ik oscam fixen dat zegt theparasol op het pli forum aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb iig dezelfde storingen als ik ipv de interne kaartlezer, de cd-module gebruik bij mij clarke tech 4100HD.

Ik heb geen storingen gezien tot nu toe.

Mogelijk is er iets mis met je installatie, bekabeling of lnb. 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

CanalDigitaal schrijft om 11.31uur op hun satellietforum:


Alles wordt momenteel gereed gemaakt zodat we op 1 november de oude freq kunnen afschakelen. We gaan ervan uit dat de zender het in de loop van vandaag gaat doen. In ieder geval voordat de frequentie in de nieuwe CanalDigitaal zenderlijsten staat.

Het is dus geen probleem van mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...