Ga naar inhoud


ET4000 of Max Digital XP1000?


renzie

Aanbevolen berichten

Omdat de XP1000 momenteel nergens op voorraad is dacht te kiezen voor een ET4000. De winkel waar ik deze wilde kopen raadde mij de ET4000 af (hij had het toestel wel op voorraad) omdat er veel problemen mee zouden zijn. regelmatig problemen met het moederbord en voedingen die warm worden en het begeven. Hij gaf aan bijna de helft van de verkochte ET 4000's  terug te zien omdat er steeds iets mis is. Ik kon volgens hem nog beter 1-2 weken wachten tot dat de XP 1000 weer leverbaar is.

 

Zijn er inderdaad veel problemen met de ET4000? en voor welke versie moet ik kiezen EU of benelux versie? Hbbtvv etc is voor mij niet belangrijk. wordt met scart aangesloten op tv in de logeerkamer.

 

renzie

aangepast door Michel

3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h ,  Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC,  Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.

Link naar reactie
Delen op andere sites


renzie

als jij maar niet als Eendenborst Filet op een warm bordje eindigt :whistle:

neen dat zal wel niet, zo fair zijn de heren dan nog net. (officieel)

 

mij zullen ze het niet in dank afnemen

 

the war of the world

de worst (van / of) de wereld

 

klein memo ter zijde : HBBTV in Benelux is toch lachwekkend, niemand houdt zich aan de internationale afspraken van die outsourced providers

Tush

ZZ Top

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb zelf twee ET4000's in Duitsland gekocht en het prijsverschil lekker in m'n zak gehouden.

Mij kan het streamen (lees uitzending gemist) etc. niks schelen.  Zowiso vind ik de kwaliteit van de streams niet om aan te zien en zijn er genoeg alternatieven mocht ik daar echt een reden voor hebben om naar te kijken.

Updaten is geen enkel probleem, heb op beide boxen pli gezet en dat draait probleemloos. AB doet wat ie moet doen, niks meer niks minder.

Zelf geen ervaring met de XP1000 maar kan je wel vertellen dat je met een gerust hart de ET4000 kunt aanschaffen.

Cable rules, only for fools...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook een et4000 en die wordt echt niet te warm hoor.

Gewoon de beneluxversie voor 139 gekocht.

Werkt retestabiel:-)

Bekend probleem is dar de interne kaartlezer heel soms niet werkt.

Dit is te herstellen met een herstart.

Maar dit gebeurt me heel zelden.

 

Volgens mij neemt die zaak je bij de poot....


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik kan wel zeggen dat ik de xp1000 tot grote tevredenheid in mijn bezit heb.

 

dit volledig ter zijde ivm of et4000 een goede keuze is :-)

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb de XP1000 ook om mee te spelen. Bevalt prima. Doet niks minder dan mijn Dreamboxen. Voor slechts 1/10 van de prijs van mijn DM8000. Oké. Slechts 1 tuner, geen display. Maar voor het kijken werkt hij perfect.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...