Ga naar inhoud


Zoek een nieuwe DVB-S2 twintuner PVR waar ook digitenne op kan.


hetep

Aanbevolen berichten

Goedemiddag, wie kan mij helpen. Ik ben op zoek naar een nieuwe ontvanger, met HD en pvr, waarmee ik, naast 2 tuners ook Digitenne kan ontvangen.

Ik heb nu een Rebox twin pvr, maar ik wil ook wel eens naar TV Noord Holland kijken en die zit niet op de schotel. De ontvanger moet gewoon werken, daar ik een leek ben op dit gebied. Dus niet 1 waar je constant aan moet sleutelen met software.

 

Alvast bedankt voor je reactie.

aangepast door Michel
onduidelik onderwerp
Link naar reactie
Delen op andere sites


was even een dagje afwezig, vandaar mijn late reactie. Mijn budget is tussen 0 en 600 euro. Nu heb ik iets gelezen over een VU+ duo. Ik begrijp hieruit dat je daar 2 dvb s2 tuners in kan stoppen en 1 dvb c/t tuner. Die laatste tuner kan ik dan toch gebruiken voor Digitenne?

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je budget hebt tot 600 euro zou ik niet twijfelen. de duo2 :D

 

grtz Philip

vuduo 500 GB HDD  openpli4 -  vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 :grin: - XP1000 pli4

Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 :P

logitech harmony ultimate

TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar kan ik daar naast 2 dvb s2 tuners ook een dvb c/t tuner in stoppen? En heeft deze machine ook timeshift? En hoeveel programma's kun je opnemen en gelijk naar een andere zender kijken?

lees dit eens;http://www.sat4all.com/forums/topic/335882-hoeveel-tuners-heeft-de-duo2-nu/?hl=duo2 ;)

 

grtz Philip

vuduo 500 GB HDD  openpli4 -  vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 :grin: - XP1000 pli4

Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 :P

logitech harmony ultimate

TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Met 2 DVB-S tuners kan je tegelijk naar 2 verschillende transponders kijken of de zenders op die transponders opnemen.

Op een transponder kunnen ongeveer 10 zenders worden uitgezonden.

Wanneer je naar een zender wilt kijken/opnemen welke op een derde transponder zit zal je een derde DVB-S tuner en antennekabel moeten aansluiten.

Het hangt er dus maar net vanaf welke zenders je tegelijk wilt bekijken of opnemen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil bijvoorbeeld naar SBS kijken en dan tegelijkertijd RTL7 opnemen. Ook wil ik de mogelijkheid hebben om naar Digitenne te kijken en deze eventueel ook op te nemen, dit dus niet tegelijk met het opnemen van RTL7. Dit laatste, het opnemen van Digitenne zal niet zo vaak voorkomen. Ik wil eigenlijk alleen naar 24 Kitchen kijken en TV Noord Holland. Is de VU+ duo wel met de HD mogelijkheid? Ik heb namelijk ook CD HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De vu+ duo is een HD ontvanger. Wil je ook digitenne kijken dan moet je wel een kaart van KPN hebben. Kaarten van andere digitenne aanbieders gaan niet werken met CCcam.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...