Ga naar inhoud


opgenomen bestand .trp converteren?


Guz82

Aanbevolen berichten

Ik heb recent een nieuwe installatie geplaatst. Alles werkt perfect, en ik kan opnemen op een USB-stick of externe HD. Maar het opgenomen bestand is een .trp

Is er een manier om dit bestand te kunnen converteren naar mp4, avi, of iets dergelijks, zodat ik het ook kan bekijken op de laptop of zo?

 

Alvast bedankt

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Welkom op dit forum,

 

Je geeft niet aan om welk merk/type ontvanger het gaat.

Geef eens wat meer informatie zodat je vraag in het juiste forumdeel geplaatst kan worden

Mocht het toevallig een M7sat801 ontvanger zijn staat hier de reden waarom je het bestand alleen op die ontvanger kan afspelen.

 

Posting # 15:  http://www.sat4all.com/forums/topic/323069-m7-sat801-iemand-ervaring-met-dit-snertding/

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

er zijn heel wat zogenaamd afspeelbare formaten, alleen lukt dit niet als de file beschermd is door DRM, dan lukt het uitsluitend op het toestel dat de file, film in dit geval, opgenomen heeft. En dit is niet alleen zo voor CD/TVV apparatuur, dit geldt bvb zelfs voor een Samsung TV.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 8 jaren later...

Ik heb een SCENA 5 HD INVERTO Satelliet ontvanger goedgekeurd door Canal Digitaal in bezit.Op een 64GB USB Stick neem ik films op. Na Afloop haal ik de USB stick uit de Inverto en stop hem in mijn PC Met Windows 11 En dan kan ik de films gewoon afdraaien kennelijk merkt win 11 niks van coderingen Ook Ziggo en andere betaalzenders kan ik opnemen en bekijken. De Tuner is origineel dus niet mee gemanipuleerd. Scena 5 met 2 USB 2.0 poorten 1 aan de voorkant 1 Achter en plaats voor 2 CI kaarten.

HDMI uitgang en een mooie afstandsbediening.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...