Ga naar inhoud


Ik heb 2 Digitenne Smartcardten, maar 1 is ongeregistreerd geactiveerd, maar ...


Miauw

Aanbevolen berichten

Ik heb 2 Digitenne Smartcardten, maar 1 is ongeregistreerd geactiveerd, maar hoe kan ik er achter komen welke ongeregistreerd geactiveerd is en welke niet zonder de niet geactiveerde te activeren?

 

Kan dat in een Digitenne ontvanger zonder antenne aansluiting?

 

Of

 

Ik heb een Terratec met Conax module voor een redelijke prijs op de kop kunnen tikken het werkt wel met muis, helaas nog niet met de afstandsbediening die het wel doet, maar weet niet hoe ik via dat systeem de gegevens van de kaart kan achterhalen of die geactiveerd is of niet, uiteraard is het wel slim de antenne er uit te laten i.v.m. dat er dan ontvangs is, maar klopt mijn theorie wel?

 

De vraag is dus, hoe kom ik er achter kan komen welke Smartkard wel en niet geactiveerd is zonder de ongeactiveerde kaart alsnog te activeren, iemand enig idee?

 

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Lees de twee kaartjes is uit. Dat kan via het menu van je ontvanger.

Desnoods zonder je antenne aan te sluiten, sluit je wel een antenne aan heb je waarschijnlijk meteen beeld op één van de twee kaartjes.

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kaarten die nieuw zijn, activeren zich i.v.m. de eerste maand gratis kijken, dat is niet de bedoeling, hoe kan ik dat voorkomen, of heb ik het mis?

Dat is alleen bij CD. Maar zoals a eerder geschreven zou je de kaart in een tuner kunnen doen zonder de antenne aangesloten. Zonder antenne komt er ook geen kaart data binnen.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is alleen bij CD. Maar zoals a eerder geschreven zou je de kaart in een tuner kunnen doen zonder de antenne aangesloten. Zonder antenne komt er ook geen kaart data binnen.

 

De kaart wordt toch automatisch een maand vrij open gegeven om meteen te kunnen kijken, ondertussen moet je je registreren als je beeld wilt houden, of heb ik dat mis?

 

Ik heb alleen KPN kaarten, maar wil de Reboxen gaan gebruiken voor Canaltenne, hebben zei eigen kaarten, of gebruiken ze die kan KPN?

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De kaart wordt toch automatisch een maand vrij open gegeven om meteen te kunnen kijken, ondertussen moet je je registreren als je beeld wilt houden, of heb ik dat mis?

 

Ik heb alleen KPN kaarten, maar wil de Reboxen gaan gebruiken voor Canaltenne, hebben zei eigen kaarten, of gebruiken ze die kan KPN?

De kaart is niet direct geactiveerd. Om te activeren moet de kaart in de tuner (met aangesloten antenne). 

 

Als je overstapt naar Canaltenne dan krijg je nieuwe kaarten. De kaarten van KPN kun je niet meenemen.

De kaarten van Canaltenne werken niet in de samsung die je onlangs gefixt hebt.

aangepast door Mojo

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die samsung tuners gaan de deur uit, die worden door reboxen vervangen die al klaar staan, dus dat gaat geen probleem opleveren.

 

Ik heb nog een Terratec H7 liggen met Conax CI modulle, mogelijk doet deze niets, maar ik moet even zoeken waar het staat, want de muis werkt wel, maar de afstandsbediening nog niet, maar is niet stuk, want dat heb ik met de camera van de telefoon gecontroleerd.

aangepast door ilseonline

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Die samsung tuners gaan de deur uit, die worden door reboxen vervangen die al klaar staan, dus dat gaat geen probleem opleveren.

Heb je de KPN kaart getest in de Rebox? Volgens mij werken die niet in de Rebox.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...