Ga naar inhoud


Hbb tv erg traag en stroperig


Daan

Aanbevolen berichten

Heb vandaag even hbb tv erop gezet het draait wel maar is erg traag, kan daar nog wel aangedaan worden of is het bij elke image die dit ondersteund ?

 

Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli
Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E

Link naar reactie
Delen op andere sites


Vandaag HBBTV eens geprobeerd op een DM500HD V1 met de OE 2.0. Gewoon omdat ik het nog nooit in praktijk heb gezien. OpenPli kent het immers niet (maar wel in de infobalk HBB bij de NPO zenders). Opstarten is inderdaad niet snel. Maar éénmaal gestart loopt het heel keurig. Vindt het op zich een hele nette toepassing en doet zeker niet onder voor de UG versie die ik in OpenPli gebruik...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag HBBTV eens geprobeerd op een DM500HD V1 met de OE 2.0. Gewoon omdat ik het nog nooit in praktijk heb gezien. OpenPli kent het immers niet (maar wel in de infobalk HBB bij de NPO zenders). Opstarten is inderdaad niet snel. Maar éénmaal gestart loopt het heel keurig. Vindt het op zich een hele nette toepassing en doet zeker niet onder voor de UG versie die ik in OpenPli gebruik...

Dat het niet snel loopt komt volgens mij ook door de processor die in de box zit,zo snel zijn die ook weer niet. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...