Ga naar inhoud


Nederland 1,2 en 3 niet meer FTV bij CDS?! (gebeld door CDS)


wernert

Aanbevolen berichten

De opmerking van Bruinsma73 klopt in ieder geval niet met betrekking tot Digitenne.

KPN heeft Digitenne mogen opzetten op voorwaarde dat de publieke zenders FTA zouden blijven, net als bij analoge ether tv.

Dat was dus geen keuze van KPN, want de rest van het aanbod ging wel achter de decoder. En ik heb Digitenne daarna nooit meer uit eigen beweging een zender FTA eraan toe zien voegen.Alles nog steeds potdicht behalve de npo.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Zo zag het er in het begin uit.

 

Nozema (30%),  KPN (30%),  NOB (30%) en Cahanoves Beheer BV (10%) zijn aandeelhouders. Cahanoves Beheer BV is een samenwerking van destijds de NOS, Canal+, Kindernet, RTL Nederland en SBS Broadcasting BV. Kindernet werd later MTV Networks (Nickelodeon) en het aandeel van Canal+ ligt nu bij Canal Digitaal BV. Op  31 januari 2002 kreeg Digitenne een vergunning om uit te zenden.

 

Voor geïnteresseerden is hier de bron.

 

Nu maar weer on topic ...   Nederland 1,2 en 3 niet meer FTV bij CDS?! (gebeld door CDS)

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

De publieke omroepen dreigte met acties, omdat er te zwaar werd bezuinigd. Er is een flink deel terug gedraaid, zoveel dat ze dik bij kas zitten, maar dan wel gaan bezuinigen op de FTV kanalen van de publieke omroep?

 

BVN blijft ongecodeerd uitzenden, niet dat daar alle programma's op te zien zijn, maar er kan dus wel worden uitgezonden.

 

De directeur van omroep MAX is de enige die terug geeft wat hij boven de balkenende norm verdiend, maar meneer profiteerd wel het Begische belastingklimaat, dus zo heilig vindt ik hem niet, wat zijn collega's doen hoef ik denk ik niet te schrijven.

 

Er zijn te veel mensen die bij de omroepen idiote bedragen verdienen, laten ze daar ook maar eens flink op bezuinigen.

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is niks flink terug gedraaid, na de bezuiniging van 200 miljoen is de tweede bezuiniging van 100 miljoen gehalveerd naar vijftig miljoen.

Er gaat dus 250 miljoen bezuinigd worden.

Die paar euro die nog te veel wordt verdiend door de grootverdieners is dus peanuts t.o.v. het te bezuinigen bedrag.

Het propaganda apparaat van een bepaalde groep mensen laat je graag verontwaardigd zijn, enkel met het doel om de weg vrij te banen voor hun commerciële vriendjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zolang we nog meer dan tien zuiltjes hebben, valt er nog wel wat te bezuinigen in het Mediapark.

De propaganda van de p.o. probeert dat feit steeds buiten de discussies te houden.

Met dat geld zou je natuurlijk ook FTA kunnen bekostigen.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

En weer een nieuw telefoontje. Medewerker vertelt nu wel dat de doorgifte per 1 augustus 2014 stopt, en dat het abonnement meteen ingaat.

 

Het aangeboden abonnement is het basisabonnement, niet een of ander uitgekleed pakket. Ik kon dit abonnement trouwens niet vinden op de site van cds.

___________________________

 T90

2 x Slingbox solo

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Niet alles is wat het lijkt, je kan pas oordelen als je de cijfers weet.

 

 

Was dat maar waar, dan zat de politiek er met haar begrotingen niet zo vaak (flink) naast.

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat een onzinnige discussie zeg.

 

schaf alle provincies, gemeenten,zorgverzekeraars, verzekeraars, alle politieke partijen af dat kan ik ook zeggen, dan wordt het ook goedkoper

 

 

nee, nog beter, schaf Nederland af:

Friesland, Groningen, Drenthe, Overijsel, Gelderland, Oost-Utrecht, Noord-Limburg (Gennep en omgeving) naar Duitsland

Zeeland, Noord-Brabant en Zuid-Limburg naar Belgie

Noord-Holland, Zuid-Holland en West-Utrecht naar Engeland

 

Flevoland in stukjes opsnijden naar de gebieden erom heen.

 

Van elk probleem af.

 

Maar is dit een oplossing? Moet daarvoor in Nederland de vrijheid van meningsuiting wijken door het installeren van één omroep?

De AVRO en TROS fuseren. Wordt het goedkoper daardoor? Betwijfel het: in deze nieuwe omroep komen wel in de raad van commissaren de zwaargewichten Nijpels en Boelens Staal o.a. te zitten.

Dat goedkoper worden zal dus wel tegenvallen. BIj de fusie van woningcorporaties tot een grotere is namelijk dat de kosten bij fusie NIET afnemen (bron: Aedes).

Als deze twee omroepen samen moeten, dan kan je net zo goed zeggen dat de Telegraaf en NRC/Handelsblad moeten fuseren, omdat die dezelfde lezer vaak bedienen. Maar iedereen weet het grote verschil tussen deze twee kranten.

 

Nogmaals wat ik al eerder schreef: nog steeds geen officieel bericht van de NPO dat het FTV verhaal echt voorbij is. Alles en alles komt uit de koker van CD. Net zoals heet verhaal dat ALLE omroepen alleen nog maar via de 23,5 graden oost zouden te zijn ontvangen (CD + TVV) vanaf 2012. Dat was dus absoluut een leugen. Het werd wel gewoon op papier gezet als een feit door CD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat een onzinnige discussie zeg.

 

schaf alle provincies, gemeenten,zorgverzekeraars, verzekeraars, alle politieke partijen af dat kan ik ook zeggen, dan wordt het ook goedkoper

 

Ons omroepsysteem met zuiltjes is bijna honderd jaar oud en is zijn wortels kwijt.

Een nationale omroep met alle stromingen erin - BBC, ARD, ZDF, noem maar op - kan hier prima functioneren, misschien zelfs beter. Ledentallen zeggen niks (meer).

 

Dat heeft niks met verschraling te maken, maar alles met efficiency, gezien de vele nieuwe taken die de omroep er ook bij heeft gekregen (internet, satelliet).

Ik vond het helemaal niet zo raar dat de npo bijdraagt in satellietverspreiding. Dat gebeurt in het buitenland toch ook?

Ik heb me wel altijd afgevraagd waarom de npo zelf geen transponders huurde. Daar kunnen alle huidige zenders op (inclusief themakanalen) en de npo is zelf de baas. En wellicht allemaal FTV of FTA. Ook voor de vele Nederlanders in het buitenland. A la ORF en de Duitse omroep.

Niks geen touwtrekkerij meer met CD.

.

Persoonlijk vind ik het jammer dat de npo deze ontwikkeling deze kant op laat gaan. 

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...