Ga naar inhoud


dreambox800 hd, no space on device?


kees hekstra

Aanbevolen berichten

Dat mag je zelf bepalen! Het is de 'root' of hoofddirectory van je box. Gewoon weghalen wat je niet nodig hebt. Let er wel op dat je geen systeembestanden wist want dan heb je een ander probleem..

 

Ik haal zelf alle WLAN firmware en drivers weg (gebruik hem bedraad). Skins eraf (die je niet gebruikt). Eventueel opgeslagen screenshots in de flash, EPG Data (indien op de flash). Alles wat op de HDD staat kun je laten staan natuurlijk. Haal eventueel crashlogs weg. Verwijder niet noodzakelijke plugins (je kunt ze later als de USB is aangesloten en gemount!! weer terugladen). Zodra je onder de 97% volle root komt zal de box de foutmeldingh niet meer geven..

Link naar reactie
Delen op andere sites


 

Mimisiku sorry maar ik weet nog niet precies wat je bedoelt.Er staat root 60 mb gebruikt 59mb.Kan je wat specifieker zijn met wat en hoe ik het er moet afhalen.Waar moet ik precies zijn in dat programma????.En dan bedoel ik namen. bedankt alvast.

 

Het Leven Is Een Melodie

Gedreven Door Komedie

Verweven Met Parodie

Tot Zeven Zeisen Zonder Remedie

Dood Omgeven Met Tragedie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan ik niet geven! Iedere image is anders en iedere gebruiker doet zijn eigen dingen. Als je slim bent flash je de box opnieuw. Prak er een USB stick aan.. Installeer FlashExpander. Start FlashWxpander. Als alles goed is gegaan, box heestarten. Je eigen plugins terug laden. Klaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gedaan wat je zei.Vanmiddag even aan het stoeien geweest 

 Mimisiku.Het is gelukt heb bij de picons gezet verandert naar usb.Dat ging dus goed.Maar als ik een plugin bv youtube of mediaportal installeer gaat hij helaas weer naar de internal flash.Die zit nu alweer bijna vol 59 gebruikt.Waarom vraagt hij niet bij plugins waar ik het heen moet zetten?????.Jammer bvd. ;)  :( 

Het Leven Is Een Melodie

Gedreven Door Komedie

Verweven Met Parodie

Tot Zeven Zeisen Zonder Remedie

Dood Omgeven Met Tragedie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je Flashexpander gebruikt gaat net als windows een deel naar de root voor controle (symlink) de app gaat naar de USB. Je root zal dus veel minder snel vollopen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...