Ga naar inhoud


Infoknop geeft crash


Geuze

Aanbevolen berichten

Hallo

 

Ik heb mijn box, 800HDse, een schone installatie gedaan met ATV software. Deze werkt goed.

Nu ontdekte ik dat als ik de infoknop indruk ik een crash krijg. Deze knop gebruik ik om opnames te maken. Crashes op deze knop heb ik nog nooit gehad. Wie weet wat er fout staat.

 

Gr.

 

Geuze

 

Visiosat Big Satellite schotel met 10 quad LNB's voor Astra 1, 2, 3, Hotbird, 9 oost, 4.8 oost, 5 west, 31 oost, 42 oost; 1 Spaun 4-v. uncom. disecqschak. + 3 Spaun 4-v. disecqschak.; 1 Spaun 2-v. uncom. disecqschak. + 2 Spaun 4-v. disecqschak; 2 losse Spaun 4-v. disecqschak. Visiosat schotel 64 cm met duo LNB voor Astra 1 en 3; Triax prime focus 1.40 m. schotel, draaibaar met Echostar DVR 7000.

VU+ Ultimo 4k met 2 sattuners en harde schijf en ET7500 met SSD schijf, dit alles op Openpli.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Waarschijnlijk een foutje in de build. Gewoon melden aan het team van OpenATV. Je kunt proberen een paar dagen te wachten en een nieuwere build in de box te zetten..

 

Alleen ben ik een beetje in de war. De 'Info' knop op een opname te maken? Ik gebruik daarvoor de rode knop (krijg dan menu). Of via de Grafische Multi EPG, scroll naar de gewenste zender en het gewenste programma. Dan op de groene knop 'Timer' en met OK opslaan. Open ATV is gebaseerd op OpenPli. Zou dus hetzelfde moeten zijn.

 

Neemt natuurlijk niet weg dat de box moet crashen als je puur op de 'Info' toets drukt.

 

Je hebt toch hopelijk geen exotische EPG Plugins geladen die nog niet geconfigureerd is???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo

 

Ik heb bij toetsinstellingen bij EPG-toets op "toon single EPG".

Info-toets modus staat op "als plugin in extended bar" ingesteld.

Ik gebruik de info-toets om de timer in te stellen, de gele toets en dan het programma kiezen, groene knop en dan nog een keer groene knop, de timer is ingesteld.

Kan het ook zijn dat de epg-plugin er niet in zit???

 

Gr. Geuze

Visiosat Big Satellite schotel met 10 quad LNB's voor Astra 1, 2, 3, Hotbird, 9 oost, 4.8 oost, 5 west, 31 oost, 42 oost; 1 Spaun 4-v. uncom. disecqschak. + 3 Spaun 4-v. disecqschak.; 1 Spaun 2-v. uncom. disecqschak. + 2 Spaun 4-v. disecqschak; 2 losse Spaun 4-v. disecqschak. Visiosat schotel 64 cm met duo LNB voor Astra 1 en 3; Triax prime focus 1.40 m. schotel, draaibaar met Echostar DVR 7000.

VU+ Ultimo 4k met 2 sattuners en harde schijf en ET7500 met SSD schijf, dit alles op Openpli.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...