Ga naar inhoud


Huurcooperatie eist verlaten woning ivm asbest


paardengek
Ga naar oplossing Opgelost door Tonskidutch,

Aanbevolen berichten

Ik zou er niet wakker van liggen. Mijn vader werkte vroeger in de bouw. Daar heeft hij wel eens een plaatje asbest verwerkt, gezaagd of geboord. Hij wordt volgend jaar 80 en is helemaal gezond. Het zijn vaak de mensen die veel met asbest hebben gewerkt die nu gezondheidsproblemen hebben.

Asbest openbaart zich. Dat kan bijvoorbeeld door een longontsteking of, zoals bij mijn vader, door een val. Asbest blijft in principe rustig zitten in je lichaam totdat ....

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites


daar heb je een belangrijk punt mojo,

maar het lijkt wel als of je daar niet zo moeilijk over moet doen als je sommige commentaren leest.

 

gevaar voor de gezondheid door omstandigheden, producten en materialen OF levensmiddelen moet je niet zo lichtvoetig over doen.

 

denk dat het wel duidelijk is geworden en hoop dat paardengek een fijne woning krijgt in januari... ^_^

Sapore di sale

Gino Paoli

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaar mijn advies om een advocaat te raadplegen voor als het zich in de toekomst openbaart. De huurcoorperatie is aansprakelijk.

 

Dit zou ik dus ook doen.

 

Mijn vader had "geluk" bij hem werd het als een beroepsziekte aanzien waardoor alle kosten werden terugbetaald door het fonds van beroepsziekten.

 

Indien paardengek zeker niet in deze situatie zit dat het ook bij het werk kan gebeurd zijn zou ik er toch alleszins iets van laten noteren zodat (hopelijk voor u niet natuurlijk) in geval van deze ziekte er toch kan teruggevallen worden op de "schuldige" voor het verhalen van de kosten.

 

Ivm het niet moeilijk doen geef ik vanaf nu iedereen de raad die in een stoffige omgeving moet werken om toch zeker een mondmasker aan te doen.

 

Ik heb gezien wat zo een kanker met je kan doen en wens het eigenlijk niemand toe

aangepast door wolverine

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...