Ga naar inhoud


TV Vlaanderen SD fastscan lijst opgeheven!


ErikT

Aanbevolen berichten

Ik kan nog slechts de hd fastscan lijst downloaden en niet  meer de sd fastscan lijst van tv vlaanderen .

 

daar voor het opnemen met mijn rebox beter is in sd meer zenders op zelfde transponder kan ik meer zien 

En opnemen dan in de HD lijst.

 

Ik heb echter geen zin om dit handmatig te doen.

Is dit probleem gekent?

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Dit lijkt mij een fout van TV Vlaanderen.

De TVV HD en SD fastscan lijst zijn op dit moment identiek en inderdaad voor HD ontvangers bedoeld.

 

Melding maken bij de klantendienst en afwachten wanneer het gecorrigeerd wordt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ow, de software van de verschillende ontvangers geeft nog wel de indruk dat...

 

Op zich is er wel wat voor te zeggen dat TWW geen SD lijst meer heeft.

Het zal voor sommigen even wennen zijn.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi om dat hier te vernemen...

 

Niet iedereen zit op facebook, en de e-mail newsletter bevatte deze info ook al niet.

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Misschien heeft er iemand een link naar een mededeling van TVV aangaande de SD fastscan lijst.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op Astra3 zit de Fastscan hier

Satellite:   Astra 3 (23.5° E)
Transponder:   3219
Frequency:   12,070 MHz
Polarization:   horizontal
Symbol rate:   27.500
FEC:    3/4

 

De PID's zijn dezelfde als op Astra1

 

In OpenPLi heb je bij de Fastscan de keuze om de lijst via Astra1 of Astra3 binnen te halen.

Alle lijsten zitten op beide locaties, probeer maar !

 

Die lijsten zijn al meer dan een jaar ook op Astra3 beschikbaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vind dit heel klant onvriendelijk geen enkele mail of verwijzing op de site TVV .

Waar blijven dan vt4-B2enz in HD ?
Nu is de is de verdeling op de satelliet heel ongunstig voor ontvangst .Zelfs met twee tuners ,op de sd fastscanlijst kon ik veel meer ontvangen dan deze mengeling van astra 19.2 en astra 23 .5
Zal verplicht worden om handmatig mijn zenderlijst samen te stellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Voor je ontvangst met 2 tuners maakt het helemaal niets uit, de zenders zitten nog steeds op dezelfde transponders.

Je kan dus nog steeds net zoveel programma´s ontvangen als met de oude lijst, al daqn niet tegelijk op 2 tuners.

Alleen de sortering in je zenderlijst is anders, maar daar wen je snel aan.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...