Ga naar inhoud


help, PC start niet meer op


Jan Ambers
Ga naar oplossing Opgelost door winwiz,

Aanbevolen berichten


Ik heb de voorgestelde oplossingen geprobeerd, de bios instellingen booten op HDD geprobeerd, booten van CD, en de NTLDR file cecopieerd fixboot en fixmbr en chkdsk geprobeerd, alles verliep voorspoedig en ik kon niet booten van de HDD C-partietie....

Via een tablet hulop vragen was lijk jeeu op je rug hebben maar met korte armpjes opgeschept zitten...

 

Uiteindelijk een SATA schijf genomen, win-XP erop gezet en booten maar...(=fluitje van 'n cent)

Dan op de andere drives gaan neuzen en die waren intakt....

 

Dan alles van Documenten in een andere drive gecopieerd en een format C: gedaan en win-XP opnieuw geinstalleerd: GRRR

 

Nu moet ik zien alles weer up to date te krijgen en de laatste updates van MS erop zien te hebben.

Nu m'n versie gaan aanmelden, was dat al en ik hoop er geen problemen mee te hebben... (wordt vervolgd)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Onder apparaatbeheer klikken op vraagteken. Dan naar tabblad Details en kies in het rolschermpje Hardware id's. ID ingeven in google.

 

Of naar de site van het merk zoeken naar de drivers.

 

Of Windows 7 installeren.

aangepast door Mojo

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yeah Mojo.... Groovy :) The right answer

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Oplossing

Multi IO controller...   http://catalog.update.microsoft.com/v7/site/ScopedViewRedirect.aspx?updateid=20f3e53d-a33c-4d4f-a6fc-fe5e303dfbfb  Echter niet voor xp  (weer een reden om xp te dumpen)

 

Maar......  toch wat gevonden.....

MCS98xx_Windows_32bit_Driver_v2.0.4.0_WHCK_Binary.zip

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...