Ga naar inhoud


usb afspelen et6500


forrest

Aanbevolen berichten


hallo gratje65  Sjaak(k)  usb stick erin komt geen melding  dan ga ik naar mediaspeler  ok  dan krijg ik de mediaplayer  dan zie ik linksboven  interne flash   daaronder staat externe storage sda  ik ga naar interne flash dan krijg ik een hele rij van bin boot dev ect enz  ik ga naar media dan krijg ik te zien usb stick klik op usb stick dan krijg ik te zien wat er op de usb stick staat  daar ga ik naar toe dan krijg ik audioi-ts  video-ts  ga naar video-ts en krijg weer een rij  dan kom ik niet verder ik krijg niets te zien. een heel verhaal en nog niets .  ik zal wel helemaal verkeert zitten denk ik.. in iedergeval dank je wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Pedro Newbie

..ik ga naar media dan krijg ik te zien usb stick klik op usb stick dan krijg ik te zien wat er op de usb stick staat  daar ga ik naar toe dan krijg ik audioi-ts  video-ts  ga naar video-ts en krijg weer een rij  dan kom ik niet verder ik krijg niets te zien. een heel verhaal en nog niets .  ik zal wel helemaal verkeert zitten denk ik.. in iedergeval dank je wel.

Als je op video-ts staat moet je op play drukken! Dus niet verder in die lijst gaan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Pedro Newbie

Ik denk dat je VLC bedoelt maar waarom wil je die op je receiver zetten, de standaard player, waarmee je ook opnames afspeelt, speelt alles minimaal net zo goed af (over Openpli heb ik het dan, andere images weet ik niet)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...