Jump to content

Recommended Posts

Posted

Mijne heren,

 

Plots is mijn box er gisteravond mee opgehouden.

Ik zag alleen het display nog branden maar zat verder muurvast. Vervolgens dacht ik even uit en weer aanzetten en klaar.

Helaas, hij ging dan ook niet meer aan.

Het zal wel de voeding zijn waarschijnlijk maar zeker weten doe ik het ook niet.

 

Is het moeilijk om die voeding te repareren en of te vervangen als die er nog is??

 

Iemand die hier iets over kan zeggen?

 

Dank voor de antwoorden alvast.

Posted

De xtrend heeft een losse voeding deze kun je overal kopen.

Je moet alleen denken om de ampère voltage en polariteit

vu+ solo2 - VTI - Triax 110 cm - astra 1 astra 3 astra 2 hotbird            

Vu+ solo   - VTI - Schwaiger SPI 085 - Rotor

Posted

Klopt, daar was ik helaas wat laat achter gekomen.

De voeding is echter 100% qua voltage en Watts.

Moet dus intern wat aan de hand zijn maar wat...................................

Posted

Kan je mij hier iets meer over vertellen / uitleggen.

Desnoods met een afbeelding of zo, ik ben een leek op dit gebied maar ik wil begrijpen wat ik zelf kan doen in dit geval.

Zie het als een uitdaging om dit voor elkaar te krijgen.

Posted

Voeding meten onder belasting zo de volt meter er op zetten wil niet

vu+ solo2 - VTI - Triax 110 cm - astra 1 astra 3 astra 2 hotbird            

Vu+ solo   - VTI - Schwaiger SPI 085 - Rotor

Posted

Even DCC laden... Telnet commando lsusb i geven. Verschijnt daar géén DEAD:BEEF dan us he security board kapot... vervangen en hij gaat weer...

 

Waar is zo'n security bordje te verkrijgen / te koop?????

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...