Ga naar inhoud


Samsung smart tv geeft plotseling geen beeld meer


mazda

Aanbevolen berichten


In feite interesseert mij uw waarschuwing geen bal. Ik trek de vraag en de topic in. Ik laat de monteur komen en die betaal ik gewoon. Als ik alle antwoorden op jullie vragen had geweten, had ik niet om hulp hoeven te vragen maar had het zelf op kunnen lossen.

groet en niet tot ziens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je vraagt eerst om hulp en als er info wordt gevraagd doe je alsof dat teveel gevraagd is.

Toch een beetje zielig he..

Hopelijk wordt je nu gepluimd maar daar heb je dan zelf achter gevraagd.

Spanje: TVV abo. basic+ / schotel 64cm / VU+ Zero 4K  DVBS2X (open Pli 7.2) 19.2  / 23.5 / 13 /   LG 49inch 4K

Belgie : TVV abo. AIO met basic+  / VU+ Zero 4K  DVBS2X / ( open Pli 7.3) TDS 88  /19.2 / 23.5 / 13  /  LG 55LA6908

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Beste mazda,

Je bent kennelijk met de verkeerde verwachting hier met je vraag geland.

 

Je verwachting was kennelijk dat de vraag "help" als antwoord "knopje 4 indrukken en dan doet die het weer" zou opleveren.

 

Een paar tips:

 

Overdenk eens voor jezelf wat het doel is wat je nastreeft.

Bepaal voor jezelf hoe belangrijk het is om je doel te bereiken.

Indien het belangrijk voor je is moet je voor jezelf uitmaken wat voor middelen je wilt inzetten om je doel te bereiken.

 

Het aantal middelen wat je inzet is evenredig met de kans het doel te bereiken.

Aangezien jij je doel wilt bereiken zonder inzet van middelen ( informatie over je probleem) zijn je kansen daarop gelijk aan NUL.

 

Meer kunnen we helaas niet voor je doen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...