Ga naar inhoud


wie gaan er stemmen vandaag ?


Daan

Aanbevolen berichten

De opkomst is matig volgens mij.

 

Kreeg al een bericht van een lijstrekker vanmorgen op me whatsapp of ik ging stemmen  :grin:

persoon ken ik wel persoonlijk maar is niet mijn partij,vroeg of ik op hem wou stemmen grrr

volgens mij mag dat niet eens ,maar iedergeval heb me stem uitgebracht maar op me eigen partij !

Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli
Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E

Link naar reactie
Delen op andere sites


De opkomst is matig volgens mij.

 

Kreeg al een bericht van een lijstrekker vanmorgen op me whatsapp of ik ging stemmen  :grin:

persoon ken ik wel persoonlijk maar is niet mijn partij,vroeg of ik op hem wou stemmen grrr

volgens mij mag dat niet eens ,maar iedergeval heb me stem uitgebracht maar op me eigen partij !

Inderdaad mag ook niet och met al die corrupte zooi wat er heerst ga je toch niet meer stemmen man in die dorpen staat toch al vast wie in de raad komt en wie niet zoals ik al zei in een eerder topic toen geopent van mij maar gesloten wegens politiek hier kwamen ze een paar weken geleden al langs de deur voor je volmacht .

Joa zo gaat dat alaaf !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

het is aan de over kant even lekker naar buiten de zon schijnt

 

meer heb je er niet aan

 

de hele politiek kan wat mij betreft de rug op heb je niets aan dat stelletje huichelaars

Dreambox 7080 HD 1TB

Tuner A bcm4506 dvb-s2

Tuner C si2166b    dvb-s2

Triax 90 cm 19e/ 23e/ 28e/ gr oost

Link naar reactie
Delen op andere sites

het is aan de over kant even lekker naar buiten de zon schijnt

 

meer heb je er niet aan

 

de hele politiek kan wat mij betreft de rug op heb je niets aan dat stelletje huichelaars

 

Ik heb de indruk dat zeer veel mensen dit vinden. (incl mijzelf)

Partijen en stelsel zal mijn vertrouwen meer krijgen als er een prestatiemeting verweven wordt in het politiekestelsel.

ET8000

Link naar reactie
Delen op andere sites

1)Als ze aan de deur komen voor je volmacht moet je aangifte doen want het is verboden.

2)Je hebt de afgelopen maanden al wat afgemopperd over de gang van zake in Nederland, dus als er iemand moet gaan stemmen dan ben jij het wel.

jij bent tevreden dan ?

aangepast door 1pm

Joa zo gaat dat alaaf !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je niet stemt, moet je ook geen commentaar leveren!

inderdaad, ik stem wel maar of het iets uit maakt ?

heel Nederland zijn de leugens zat......

aangepast door edbe

Gigablue UHD x Gigablue X3 x Bigsat (28e - 23e - 19e)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stemmen is een recht en ik wil daar ook gebruik van maken om door mijn stem uit te brengen mijn mening te geven.

 

Wat wel spijtig is, dat indien ze niet waarmaken wat ze zeggen jij/ik mijn stem niet terug kan halen.

 

Verder kan en mag ik er niet op ingaan vanwege het gegeven dat stemmen ook politiek is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...