Ga naar inhoud


Et9200 loopt vast na updaten (openpli 4)


Et9200HD

Aanbevolen berichten

Hallo Mensen;

 

Vandaag update (Openpli 4) gedraaid op mijn Et9200, na het opstarten loopt alles vast. Ik kom niet verder dan het scherm:

 

Xtrend

The gateway for Smart Linux TV

 

Paar keer de ontvanger aan/uit gedaan met de knop aan achterkant. Het helpt niets. Ik krijg altijd hetzelfde scherm, reageert nergens op.

 

Is de ontvanger kapot of is er iets anders aan de hand?

 

Alvast bedankt voor de suggesties,

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


De box zit 'gewoon' vast er is lijkt iets mis te zijn gegaan tijdens de update. Pak je stick met de fullbackup en zet die er maar in.

Heb je die niet? Das pech, want dan blijft opnieuw flashen over. Maar je hoeft je geen zorgen te maken hij lijkt niet defect te zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Flash anders eens een image van gisteren, deze is te downloaden op de site van OpenPli en dan dmv een USB stick te installeren.

 

 

Ik heb het image gedownload en uitgepakt op een USB-stick. Er zijn drie USB aansluitingen op de Et9200. Twee aan de achterkant, een aan de voorkant.

 

1) Eerst die van voorkomt geprobeerd. De twee andere UBS aansluiten zijn leeg, niets op aangesloten.

 

De ontvanger aan/uit gedaan met de knop aan de achterkant. Bij het opstarten zie ik het lampje van de Cruzer USB-stick knipperen en gaat vervolgens de ontvanger niet verder dan het genoemd beeldscherm:

Xtrend

The gateway for Smart Linux TV

 

2) Hetzelfde procedure uitgevoerd voor de twee USB-aansluitingen aan de achterkant. Ik krijg exact hetzelfde resultaat, de ontvanger loopt vast en gaat niet verder dan het genoemde scherm.

3) Ik heb vervolgens het procedure herhaald met een andere USB-stick, kingston. Ook hier, het helpt niets.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De box zit 'gewoon' vast er is lijkt iets mis te zijn gegaan tijdens de update. Pak je stick met de fullbackup en zet die er maar in.

Heb je die niet? Das pech, want dan blijft opnieuw flashen over. Maar je hoeft je geen zorgen te maken hij lijkt niet defect te zijn.

 

gratje65,

 

Zie mijn antwoord aan JBnl

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je drukt toch wel dan op de oke knop achter de klep?????

 

Nee, dat ik eerst niet.

 

Ik heb nu dat ook geprobeerd, helpt niets. Verschillende situaties geprobeerd.

 

Net bij opstarten heb ik de Ok knop ingedrukt gehouden, of gewoon 1 keer op Ok gedrukt om te bevestigen, of net op het moment dat USB-stick begint te knipperen druk ik op Ok, het helpt allemaal niets, de ontvanger gaat altijd verder naar het genoemde scherm en blijft daar staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even terug naar het begin. Je bent niet aan het updaten maar je doet een upgrade naar Pli4? Was even de verwarring bij mij.

Het bestand wat je hebt opgehaald bij Pli heb je uitgepakt op een usb stick en dan zie je dus een map op de stick genaamd et9x00.

 

De box is uit en de stick gaat er in de voorkant in. Box aan en je ziet in het display van de box "image found flashing?" Dan pas druk je de oke knop in en hij laadt het image.

 

Wanneer je dit niet ziet in de display is de stick niet bruikbaar en moet je een andere zoeken of opnieuw proberen te formateren op fat32.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even terug naar het begin. Je bent niet aan het updaten maar je doet een upgrade naar Pli4? Was even de verwarring bij mij.

Het bestand wat je hebt opgehaald bij Pli heb je uitgepakt op een usb stick en dan zie je dus een map op de stick genaamd et9x00.

 

De box is uit en de stick gaat er in de voorkant in. Box aan en je ziet in het display van de box "image found flashing?" Dan pas druk je de oke knop in en hij laadt het image.

 

Wanneer je dit niet ziet in de display is de stick niet bruikbaar en moet je een andere zoeken of opnieuw proberen te formateren op fat32.

 

Is inmiddels opgelost. De image opnieuw uitgepakt==> herkende meteen! Werkt weer als voorheen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...