Ga naar inhoud


HD800UE+ 2 weken oud wil niet meer opstarten , overleden?


throw

Aanbevolen berichten

wat hier wel gebeurd is dat er regelmatig, of eigenlijk moet ik zeggen onregelmatig, de stroom uitvalt, voor korte duur maar uit een soort beveiliging vaak. Omdat de stroom kabels nog veel bovengrondslopen dan als er een bliksem is, valt even voor 2 of 3 seconden de stroom uit, soms iets langer. Dus dan vallen alle sat boxen even uit en starten dan weer op. Nooit geen last gehad van andere sat ontvangers dat ze stuk zouden gaan. maar misschien deze keer wel.

dm600pvr, dm7025+ maar komen te koop, ik ga over op HD vu+solo2 of gigablue quad+ . Het is Gigablue HD 800 UE plus geworden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ondertussen dus een nieuwe box gekregen en gister afgehaald bij de post. Net als bij de vorig zit er standaard opnemips 4.0 in geladen. Daar laat ik het maar even bij. Ik had bij wijze van experiment alle beschikbare (en voor zover bekend, betrouwbare images uit geprobeerd. Kwam ik toch tot de conclusie dat openrsi best goed is maar ook openmips mag er zijn, dus lat ik dat maar zo voorlopig, volledig met alle media, hbbtv, wbcams etc allemaal zit het er in, ts panel, plugins geladen, plicons, 2 skims(de gigablue en de Pli-HD skin en toch nog 20mb memory over, zo krijg ik het zelf niet voor elkaar. Wel nog even de settings van hans of henk er op gezet.

Enigste probleem is, je moet Cccam er op zetten, dat ging ook maar nu m,oet je de Cccam config bewerken zodat de Cccam het dan ook werkelijk doet met mijn CD kaart. Dat betekent dus via netwerken in de pc naar de box toe om de config aan te passen en dat lukt nu juist niet, de pc met windows 7 ziet de box niet, samba en nfs in de box gezet maar nog ziet windows de box niet en daar had ik met openrsi dat probleem niet. Dat wordt nog even rommelen. Ik neem aan dat bij de quad het soortgelijke problemen kan opleveren?

dm600pvr, dm7025+ maar komen te koop, ik ga over op HD vu+solo2 of gigablue quad+ . Het is Gigablue HD 800 UE plus geworden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je samba instelt,let er dan op,dat de werkgroep naam in kleine lettertjes staat.Ook al staan ze in windows in hoofdletters,dan moeten ze in kleine letters staan.

Heb je de box een andere naam gegeven,dan moeten die in hoofdletters staan,anders zie je het niet staan in het netwerk.

Dit wel met een vu duo en openpli 4.0.Maar ik denk (verbeter indien fout) dat samba overal hetzelfde is bij linux ontvangers en enigma2 software

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
  • 3 weken later...

ja zou wel intresant zijn om te weten, de mijne gloednieuw in nederland klaar laten maken met open atv erin, opgestuurd hier naar spanje en nu doet hij niks meer slleen dast rode balkje, hij staat dus duidelijk in de standby en wil er gewoon niet meer uitkomen.

dus zou wel handig wezen om te weten.

deze gaat terug naar duitsland en dan zien we wel weer.

if freedom is outlawed, only outlaws will have freedom.

.

Gigabluequadplus, AzBoxPremiumHD+, 2x DM600 en een Denson DS1010Road

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...