Ga naar inhoud


DM8000 Tuner instellingen


smetje limb.BE

Aanbevolen berichten

hallo wie heeft er zijn tuner instellingen zo staan

zie bijlage,dit kan ook met de zapsnelheid temaken hebben,omdat er ook leden zijn diezeggen dat het soms lang kan duren eer hij naar een andere zender gaat

dit is met pli 4

post-41606-0-45665700-1401447346_thumb.jpg

post-41606-0-62865700-1401447360_thumb.jpg

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast Mimisiku

Preferred Tuner op "Auto" zetten! Als je ze beide op "A" zet en je wil gaan opnemen dan gaat hij eerst checken of de transponder vrij is. Indien niet vrij zal de zender omschakelen naar het gekozen opnamekanaal en de tuner "B" gaan gebruiken voor kijken en dat kost extra tijd. Dat is juist het mooie van de DM8000 dat dat ongemerkt wordt opgelost.

 

Zet de preferred Tuner op "Auto" en hij zal altijd de "tegenovergestelde" tuner pakken die immers vrij is tenzij je meerdere opnames tegelijk maakt natuurlijk.

 

Omdat dit zo soepel werkt wil ik mijn DM8000 ook niet kwijt..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had dit natuurlijk als vb geplaatst Mimisiku,maar toch zeker en vast bedankt voor de respons

ik heb mij nu eens gezet op

voorkeurtuner AUTO

Preferred tuner for recordings Tuner B

ik zal eens kijken wat dat geeft

ik wil mijne zeker ook niet wegdoen

aangepast door smetje limb.BE

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgrns mij moet je beidde op auto zetten hoor. En een modernere stb kan dit ook allemaal soepeltjes, alleen dan ook nog vele malen sneller dan de dm8000

aangepast door satdr

Vu+ Ultimo4k

1 FBC DVB-C en 1 FBC DUAL DVB-S2X

OpenPli 7

Link naar reactie
Delen op andere sites

inderdaad, beide op " auto " zetten om het "snelste" resultaat te hebben. ;)

 

grtz Philip

vuduo 500 GB HDD  openpli4 -  vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 :grin: - XP1000 pli4

Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 :P

logitech harmony ultimate

TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo wie heeft er zijn tuner instellingen zo staan

zie bijlage,dit kan ook met de zapsnelheid temaken hebben,omdat er ook leden zijn diezeggen dat het soms lang kan duren eer hij naar een andere zender gaat

dit is met pli 4

Even oftopic Zeg smetje wist je dat je met OpenWep ook schermafdruk kan maken? zelf alleen Video maar ook alleen dus de skin meldingen zoals jij in de bijlagen laat zien. veel handiger en veel duidelijker. Het is maar dat je het weet. 

Nu weer ontopic.

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt Loui (K)

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...