Ga naar inhoud


Aanbieding Standaard pakket kaarten


Johan45

Aanbevolen berichten

De FTV kaarten met Nederland 1, Nederland 2, en Nederland 3 krijgen vanaf vandaag een brief

van CanalDigitaal met een aanbieding om de FTV zenders te blijven ontvangen.

 

Uit de brief .. Onderwerp : Behoud uw televisiezenders

 

Aanbieding 1: speciaal voor vakantiekijkers

Kijkt u met uw schotelset hoofdzakelijk op de camping of in uw vakantiewoning? Kies dan voor de

aanbieding op het Recreatie-pakket, met kortingen oplopend tot € 49

 

Aanbieding 2: voor als u het hele jaar kijkt

Met de aanbieding op het Basis-pakket ontvangt u een groot zenderaanbod inclusiefNL1, NL2, NL3,

de RTL zenders,SBS 6, NET 5 en Veronica, als ook de topzenders: National Geographic, Discovey Channel,

Animal Planet, Nickelodeon, Disney XD, Eurosport en de muziekzenders MTV en VH1. En dat voor een

laag basistarief, met kortingen oplopend tot ruim € 107!

 

Aanbieding 3: voor het goedkoopste abonnement van Nederland

Met het HD-actie-pakket geniet u van de 15 populairste Nederlandse zenders, En uw korting kan oplopen

tot ruim € 137. Bovendien kijkt u de eerste 6 maanden gratis!

 

Voorkom dat u de publieke omroep en haar gevarieerde programma-aanbod moet missen. Reageer daarom

vóór 13 juni 2014 en blijf genieten van uw favoriete programma's! Ga naar www.canaldigitaal.nl/blijfkijken om

naar de aanbieding te gaan. Met uw smartcard nummer 100167xxxxxxxx logt u snel in.

 

 

Om in te loggen en gebruik te kunnen maken van de aanbieding is er het smartkaartnummer nodig,

uw postcode en uw email adres.

 

Voor de drie aanbiedingen zie de bijlage.

Stap nu over Recreatie_pakket.jpg

Stap nu over naar Basis-pakket .jpg

Stap nu over HD Actie-pakket.jpg

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dat pakket hadden ze al eerder. Het HD light pakket. De aanbieding was nergens meer te bekennen maar nu weer in het leven geroepen voor deze actie blijkbaar.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 maanden geleden op de actie ingegaan nu de bassispakket voor 6.47 per maand 2 jaar lang :)

LG oled 65C16LA ,LG atmos soundbar DSP11RA , VU+ Duo 4K Bluetooth met VTI 15.0, Canal digitaal Cam-701, T55: 4.8E,9E,13E,19E,23.5E,28.2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb aan mijn Fam hd pakket , ook nog een Extra kaart Familie-pakket gekoppeld ( 2.50 per maand )., ben benieuwd of hiervoor ook een aanbieding komt, aangezien alle zenders naar 23.5 oost gaan en in HD worden uitgezonden. Of is het zo, dat  die extra kaarten ook gewoon het pakket krijgen, zoals ze het bij de kabelboer doen, dus ook alle zenders IN HD.

aangepast door blitzteam

Vu+ duo2 Pli +Vti

it's to be or not to be

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ edje-ken

 

Had dit aanbod ook in mijn mailbox gehad en heb hard gelachen.

De prijs is omhoog gegaan van het pakket en dan nog eens voor dat bedrag buitenlandse vrije zenders Gratis 6 maanden goh ik wordt warm mmmm not ;-).

Met mijn 3 kaartjes nu op FTV wacht ik op betere tijden en dan log ik wel in om gewoon tegen de normale tarieven een abo af te sluiten opnieuw via mijn canal digitaal.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Johan,

 

Best kans wanneer je kenbaar maakt dat je de HD zenders wilt,

dat je een aanbieding krijgt.

 

Ik heb voor familie een basiskaart proberen op te zeggen,samen met het 2e stb kaartje,

omdat ze liever naar HD kijken en niet vaak naar discovery en zo.

 

Kreeg van cd een aanbieding om het basispakket met 2 jaar te verlengen en dan gratis het HD pakket erbij.

Dit geweigerd omdat ze niet 2 jaar vast wilden zitten.

 

Toen moest die gast zogenaamd overleggen met de supervisor.

(volgens mij gewoon ff een minuutje stil blijven,haha)

Het was opeens wel mogelijk met 1 jaar verlenging,maar dan mocht de extra kaart niet worden opgezegd.

 

Ze hebben nu het basisHD pakket met 2e stb kaartje voor 12,95 + 1,50per maand :-)

Dit gekoppeld aan een 12 maanden verlenging van hun abo.


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan settop + hd pakket ook omgezet worden naar hd actie??

 

Moet je niet doen, je zou (jaarlijks) tot wellicht 20 euro korting voor mekaar moeten kunnen krijgen op het stbp, wellicht zit je er dan wel 2 jaar aan vast.

Het oude hd pakket is beter kwa zendersamenstelling en ik meen dat je dan nog een tikkie goedkoper uit bent.

 

Tot nog toe heb ik alle zenders nog die ik had met mijn oude abbo, ofwel poepgeluk mee gehad of er verdwijnen nog een paar zenders die ik toch zelden bekijk, eerst de komende factuur maar eens afwachten.

 

De enige zender die ik wel af en toe zou kunnen missen is iconcerts maar primeur die starten binnenkort met een eigen betaalde dienst.

Als dat nu een tientje per jaar word of zo met HD streams dan ben ik verkocht.

aangepast door mietde

You cannot ignore that member

Link naar reactie
Delen op andere sites

De enige brieven die ik krijg zijn aanmaningen, ondanks een opgezegd abonnement.

Omdat de call center medewerker blijkbaar in het systeem heeft gezet dat ik toch niet wilde opzeggen.

 

Dat ik ben afgesloten van het commerciële aanbod vind ik net erg. Het was tenslotte de bedoeling.

Wel erg is dat mijn smart cards onverkoopbaar zijn omdat niemand deze meer kan activeren voordat CD het incassoprobleem met mij heeft opgelost.

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat is de goedkoopste manier om NED1,2,3 in HD binnen te krijgen als nieuwe klant? Alle apparatuur heb ik al. Nu gebruik ik een CD-kaartje dat niet op mijn naam staat, ooit tweedehands overgenomen..

 

Op de website kan ik alleen BasisHD kiezen, waarschijnlijk de enige optie voor nieuwe klanten :(. Ooit bieden mensen hun abbonementen tweedehands aan met nog een looptijd van 1 maand bijv., kun je dan wel met een registratieformulier jezelf (redelijk) goedkoop klant maken?

aangepast door pr0ton
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zou kunnen trouwen of gaan samenwonen met iemand die CD klant is en die al naar het CD basispakket kijkt.

Je kunt jouw kaartje dan voor € 1,50 per maand als tweede (of derde) kaart bij het abonnement van je partner registreren.

Kijkt je partner al naar het familiepakket of hoger dan kost je dat € 2,50 per maand, maar dan kijk jij ook naar meer zenders.

Maar of dat nu de goedkoopste oplossing is als je alle andere kosten van je partner meerekent betwijfel ik ;)

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...