Ga naar inhoud


NGC Wild 1 maand gratis te zien bij CD.


erwin05-verwijderd

Aanbevolen berichten

Op de site van CD onder nieuwe zenderlijst 3 juni, staat dat de zender NGC wild 1 maand gratis te bekijken is.

 

Kijk gratis naar National Geographic Wild
Vanaf 2 juni is de zender National Geographic Wild een maand lang gratis te zien bij CanalDigitaal. Het is dé zender voor wie houdt van wildlife.

 

http://www.canaldigitaal.nl/Nieuws/Nieuwe-zenderlijsten-3-juni/

 

Bij mij staat deze zender vanaf 2 juni nog steeds op zwart beeld wat bedoeld CD met gratis???

 

Ik heb het basis pakket.

aangepast door erwin05
Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb sinds ngc wild in hd is, nooit geen beeld op deze zender gehad.

Is blijkbaar een moeilijk frequentie.

Het is een béétje blij maken met een dood vogeltje.

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, di-on-air, dat jij NGC Wild HD niet kunt ontvangen kun je CanalDigitaal niet kwalijk nemen. Het is wel de moeilijkst te ontvangen zender met DVB-S2, 8PSK, FEC 5/6 maar zelfs met de kleine Multytenne van slechts 45cm kan ik die prima ontvangen. Je zult dus je schotelinstallatie eens na moeten kijken.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de duo lnb in 2006 geïnstalleerd.

Toen stond in de gebruiksaanwijzing ring klemmen om de 19, 2.

Om ngc wild te kunnen ontvangen, moet ik die ring om de 23, 5 plaatsen?

Het valt mij op dat op de site van canaldigitaal nog steeds dezelfde gebruiksaanwijzing dus met ring om de 19, 2.

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er staan twee handleidingen.

De eerste is met Astra 19.2 in de houder en de tweede, de complete handleiding is met Astra 23.5 in de houder.

U mag zelf kiezen blijkbaar.. :sick:

 

http://apps.canaldigitaal.nl/digitale-tv-en-radio/duo-lnb/installatie-instructies.aspx

Klopt heb ze beide gezien.

Maar het lijkt mij wel als je naar nat geo wild wilt kijken dat je de duo lnb op de 23, 5 moet plaatsen anders een kansloos geval.

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het klopt dat er twee beschrijvingen staan. Staat je schotel met een enkele lnb uitgericht op de Astra 19,2, dan is het voor de gebruiker eenvoudig om een duo-lnb op de schotel te plaatsen zonder de schotel opnieuw uit te richten. Wil je echter maximale ontvangst op de Astra 23,5, dan zul je de kop van de Astra 23,5 in de klem moeten zetten en de schotel ook op die satelliet moeten uitrichten.
Maar ik durf glashard te beweren dat ook als de kop van de 19,2 in de klem staat en je ontvangt de zender NGC Wild HD niet, dat de schotel gewoon niet goed staat uitgericht.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar ik durf glashard te beweren dat ook als de kop van de 19,2 in de klem staat en je ontvangt de zender NGC Wild HD niet, dat de schotel gewoon niet goed staat uitgericht.

 

 

En dat terwijl het toch een simpel klusje is.

Even de handleiding van CanalDigitaal volgen, een kind kan de was doen...

Schotel uitrichten op de manier van CanalDigitaal..jpg

canaldigitaal-handleiding-schotelset-duo-lnb.zip

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...