Ga naar inhoud


Naam verantwoordelijke Directie Canal Digitaal


ton1944

Aanbevolen berichten

Helaas ontgaat mij nog steeds de zin van deze meer dan 3 jaar geleden plaatsgevonden actie.

Was jij het niet die eerder schreef:

 

"Mooi dat je op huisbezoek bent geweest maar we zijn natuurlijk ook nieuwsgierig wat de reden was voor dit huisbezoek en het uiteindelijke resultaat  ;)"

 

Dat krijg je en dan schrijf je zo'n commentaar. Dat ontgaat mij nu weer.

Zullen we de discussie dan maar stoppen?

Hier heb ik geen zin in.

 

Mooie dag nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Het gebaar was dat ik een tijdje "gratis" mocht kijken  koffie kreeg en we hebben vanaf hun bovenverdieping naar mijn werkplek staan kijken. Dat was dan wel weer mooi.

 

 

 

Ze bevonden zich wel "hoog" in de organisatie! :grin:

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ach, we spreken hier wel van "directie" en van "verantwoordelijken" maar als je er goed over nadenkt zitten die hoogstwaarschijnlijk in Parijs. Hier in Nederland zitten wat zetbaasjes die de belangen van de Franse organisatie behartigen en uiteraard veel meer interesse hebben in wat hun bazen van hen willen dan in wat wij van hen vinden of willen.

 

Je kunt het een beetje vergelijken met de vroegere DDR: iedereen had kritiek op Erich Honnecker en co, maar feitelijk wist je wat elke DDR burger me tijdens mijn bezoeken zei: "die man zou er niet zitten als de Russen er niet waren".

 

We hebben de Luxemburgers toegestaan om de commercie over te nemen en de Fransen om ons pay-tv systeem te runnen. Niet echt de allerslimste manier om met je eigen media en de distributie ervan om te gaan. En het had maar een haartje gescheeld of de terrestrische distributie (KPN Digitenne) was in handen van een Mexicaanse miljardair gevallen. Met de gevolgen van dit totale gebrek aan visie zullen we moeten leven.

aangepast door paulvr
  • Like 1

speciale interesse: C-Band

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...