Ga naar inhoud


Naam verantwoordelijke Directie Canal Digitaal


ton1944

Aanbevolen berichten

Kan iemand mij de naam en adres(sen) geven van de verantwoordelijke personen die kunnen worden aangesproken voor het beleid bij Canal Digitaal?

De medwerkers van CD weigeren mee te werken om deze adressen te geven.

aangepast door ton1944
Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast Mimisiku

Die zul je in het kader van de wet op privacy ook niet krijgen. Een (aangetekende) brief is het enige waarmee je contact met deze club krijgt. Vraag is wel of die brief ooit bij een manager aan gaaf komen. Denk dat hij zo van de postkamer in de prullenbak verdwijnt..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die zul je in het kader van de wet op privacy ook niet krijgen. Een (aangetekende) brief is het enige waarmee je contact met deze club krijgt. Vraag is wel of die brief ooit bij een manager aan gaaf komen. Denk dat hij zo van de postkamer in de prullenbak verdwijnt..

Ik vraag ook niet om mij gegevens te vertrekken die prive zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

je begrijpt de moderne support en klant georiënteerde bedrijven nog niet.

je komt niet via telefoon aan een hoger echalon lulhannes.

Ja ik ben bang dat ik onvoldoende op de hoogte ben van deze praktijken. Ben op de hoogte met de kracht van de media.

We zullen zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je bonus roept wordt er wel gereageerd. ;)

 

Maar even zonder gekheid.

Wil je de directie bereiken dan richt je je schrijven aan de directie.

Heeft de oude directie net zijn congé gekregen komt het op het bordje van de nieuwe directie.. 

Want wees nou eerlijk, als je er uitgebonjourd bent ga je geen lopende zaken meer afhandelen. :)

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je een probleem hebt met CanalDigitaal, kun je dit beter op het CanalDigitaal forum voorleggen. Dan heb je de meeste kans dat het wordt opgelost.

 

En om die reden stel ik hier ook mijn vraag. Mijn klachten wil ik graag deponeren bij de rechtsbevoegde instantie,

Als dit hier niet duidelijk is zoek ik wel even verder.

Ik wil zeker mijn ervaringen delen op deze site.

Waarom?

Ik heb inmiddels een dossier waaruit blijkt dat er bij CanalDigitaal een eental mensen werken op zijn minst zeer onvoldoende werk leveren. Het gaat dan om rekeningen die nergens op slaan en zendingen van apperatuur waar nooit om gevraagd is.

 

Ik weet dat CANALDIGITAAL dit ook ziet.

Aan hen de mededeling.

Schaam je.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Of ze dit zien is de vraag, waar ze het zeker zullen zien is op het canaldigitaal forum in de klanten service sectie.

 

Nog beter, je stuurt een pm aan Canaldigitaal webcare, wanneer je er op de normale manier niet uit komt.

 

Lost webcare het niet op kan je daarna een brief t.a.v. de directie sturen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of ze dit zien is de vraag, waar ze het zeker zullen zien is op het canaldigitaal forum in de klanten service sectie.

 

Nog beter, je stuurt een pm aan Canaldigitaal webcare, wanneer je er op de normale manier niet uit komt.

 

Lost webcare het niet op kan je daarna een brief t.a.v. de directie sturen.

Hoi CeesV,

Wil je mij een instructie geven hoe ik en pm stuur naar Canaldigital webcare?

dank,

ton

Link naar reactie
Delen op andere sites

...en een aan de directie gerichte aangetekende brief belandt zeker niet in de prullenbak. Men moet na ontvangst van de brief deze zeker onder de aandacht van de directie of een gevolmachtigde brengen want bij een later plaatsvindende dispuut is het voor hen belang aan te kunnen tonen dat men op de brief heeft gereageerd.

 

Voorwaarde daarvoor is natuurlijk dat die brief fatsoenlijk is opgesteld, inhoudelijk correct is en het ergens over gaat.

aangepast door Jürgen

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Op het satellietforum ga je naar het klantenservice forum.

Daar staat het volgende geschreven:

 

Neemt u contact op met CanalDigitaal Webcare via PM voor klantgerichte vragen over uw abonnement. Vragen over beleid, toekomstige ontwikkelingen worden niet beantwoord door CanalDigitaal WebCare of CanalDigitaal Satelliet.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...