Ga naar inhoud


Geen NGC en discovery


TheDutchWesley
Ga naar oplossing Opgelost door theparasol,

Aanbevolen berichten


  • Reacties 89
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

is je kaart geactiveerd bij canaaldigitaal?

ja, heb zelfs nog net een heractivatie gedaan.

@ceesv niet meer, vanaf BasisHD heb de de reguliere zenders in het hd.

Dit staat bij het pakket als je het wilt kopen: 'Vermaak voor het hele gezin. Tekenfilms voor de kleintjes, muziek en entertainment voor tieners en film en sport voor volwassenen. Daarom is dit hét pakket waar de hele familie blij van wordt. Méér cartoons, méér series en méér themazenders. En alsof het nog niet genoeg is kijk je naar maar liefst 40 zenders in HD-kwaliteit. Met zo'n groot zenderaanbod hoeft niemand zich te vervelen! Er is voor elk wat wils. Of je nu samen kijkt of alleen, of je nu jong bent of oud.

Met FamilieHD ontvang je deze zenders:

HD-zenders:

Nederland 1 HD(1)Nederland 2 HD(1)Nederland 3 HD(1)RTL4 HDRTL5 HDSBS6 HDRTL7 HDRTL8 HDVeronica HD Disney XDNet5 HDEen HDCanvas HDDiscovery HDNational Geographic HDNatGeo WildTravel Channel HDEurosport HDBrava HDHistory HDHustler TV

 

Standaard zenders:

Z@pp/Z@ppelinNickelodeonComedy Central / KindernetBoomerangDuck TVJimJamKetnetCartoon Network TCMFOXlifeFOXlife13th StreetRTL LoungeDisney ChannelDiscovery ChannelInvestigation DiscoveryAnimal PlanetTLCMTV DanceMTV Music(1)MTV NLMTV RocksMTV HitsTV OranjeVH1VH1 ClassicHumor TVHolland Doc 24Journaal24MezzoAT5Omroep BrabantRTV WestL1Crime & Investigation NetworkFine LivingFood NetworkEDGEsport'.

Dus het lijkt mij dat ik hd kan ontvangen. Of is dit alleen voor de hoofdkaart?

aangepast door TheDutchWesley

Echt Nederlands

Link naar reactie
Delen op andere sites

De hd zenders gelden alleen voor de hoofdkaart. Op je extra kaart zou je wel de NPO in hd moeten hebben, maar ik lees elders op de forums dat een hoop mensen met familie op de extra kaart ook de NPO niet in hd hebben. Vanaf november gaat hd onderdeel uit maken van het basis pakket, dan zou je in princiepe NPO en de commerciëlen in HD moeten hebben op je extra kaart.

LG47LB561V+ CDS CI+ 3.5 + EMP 8/1

SAB Titan 1 HD + EMP 4/1

SAB Titan 3 Combo HD + maximum 4/1

Wavefield T90 9, 13,5 19,2 23,5 28,2 oost

Link naar reactie
Delen op andere sites

De hd zenders gelden alleen voor de hoofdkaart. Op je extra kaart zou je wel de NPO in hd moeten hebben, maar ik lees elders op de forums dat een hoop mensen met familie op de extra kaart ook de NPO niet in hd hebben. Vanaf november gaat hd onderdeel uit maken van het basis pakket, dan zou je in princiepe NPO en de commerciëlen in HD moeten hebben op je extra kaart.

November dus? Ik dacht Augustus:P

Echt Nederlands

Link naar reactie
Delen op andere sites

De hd zenders gelden alleen voor de hoofdkaart. Op je extra kaart zou je wel de NPO in hd moeten hebben, maar ik lees elders op de forums dat een hoop mensen met familie op de extra kaart ook de NPO niet in hd hebben. Vanaf november gaat hd onderdeel uit maken van het basis pakket, dan zou je in princiepe NPO en de commerciëlen in HD moeten hebben op je extra kaart.

dan is het nog 3 maanden SD kijken :-(. aangepast door TheDutchWesley

Echt Nederlands

Link naar reactie
Delen op andere sites

herkent je modulle de kaart in je tv?

staat ergens bij jou instellingen denk ik 

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

is het rtl 4 sd of rtl4 hd waar je beeld hebt

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het werkt niet op een lg maar op Samsung televisies kun je met samygo oscam gebruiken.... Dan kun je de hoofdkaart gebruiken terwijl die in een andere ontvanger zit. HD probleem en overschot aan extra kaarten opgelost.

op mijne gaat het al niet 

reden ik heb soft 1120 op de SAMSUNG 46UE6650

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...