Ga naar inhoud


Geen NGC en discovery


TheDutchWesley
Ga naar oplossing Opgelost door theparasol,

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Heb je wel een schotel met 2 koppen?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 89
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

  • Moderator

Vraagje, heb je een 60 cm schotel en is je locatie in Nederland?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Hij is gelijk na het posten van zijn reactie off line gegaan, de laatste postings heeft hij vermoedelijk nog niet gelezen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In bericht 45 heb ik een vraag gesteld. In zijn antwoord in bericht 47 gaat hij daar helemaal niet op in. Je kunt net zo goed een vraag aan de kerstman plaatsen, daar krijg je ook geen antwoord op terug.

 

 

Ho ho, lezen Sprietje:

 

 

1. Die parlementsfensehen kan ik niet vinden tussen de lijst.

2. NED 1, NED 2 E.D. zijn niet in hd te ontvangen noch te vinden.

3. Ik heb nu maar een oud kastje staan, daar doet tenminste wel alles erop (behalve de afstandsbediening) ik weet het gewoon niet meer wat ik moet doen.

 

Kortom, als die satelliet 2 al correct geconfigureerd staat op 23.5 scanned hij blijkbaar alleen de 19.2

Misschien moet dat bij LG in twee stappen, eerst satelliet 1 scannen, daarna satelliet 2.

Wat ook kan is dat hij bij beide satellieten LNB A heeft staan en dan kun je wel dapper 23.5 als omschrijving selecteren dat helpt dan niet het is gewoon 2x 19.2 totdat je de config goed hebt.

 

Fotos van de instellingen en mogelijkheden in het menu zou wellicht wat meer tips in de goede richting kunnen opleveren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

verander effe naar 10600 en je probleem is opgelost

zoek effe de lnb instelling op bij astra 3B

post-41606-0-79373500-1407254832_thumb.jpg

aangepast door smetje limb.BE

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb je de lnb frequentie op 10600 gezet ? want 600 alleen is voor mij een raadsel

en laat hem dan alleen op deze frequentie scannen.. ook betaal zenders laten zoeken als dat erbij staat op je LG

12129.00 v  DVBS-2   8PSK   27500 2/3  

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

gaat deze zender bij jou ? ook op astra 3B

 TV Oost

aangepast door smetje limb.BE

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...