Ga naar inhoud


SAB 4900 ,tvv speelt,deze transponder is signaalloos


de mon

Aanbevolen berichten

Op de andere transponders van A1 & A3 heb ik wel signal intensity/quality.Of werkt die sinaalmeter op dvb-s ipv dvbs2?

Het is wel zo dat mijn A3 betere signalen geeft als die A1(12722 H 22000 ;intensity 45/quality 10).En toch heb ik "één HD" zoals bij de oude tvv reciever.

De eerste maal dat ik de nwe reciever aansluit. TVV speelde ook meteen.Menu en AB zijn ook eenvoudig te bedienen.

En natuurlijk steekt men weer iets verkeerd in het verzonden pakket(2 ultra black twin ipv 1 smalle en 1 40mm)

Ik mis die transponder wel om schotel uit te richten op verplaatsing(.es

Ps;vergissing,radio Vlaanderen 1 & 2 (A1 12722H) spelen niet.En de vergissing zit er in dat één H & Canvas HD op A1 12188 H zitten .

Dus 12722 H A1 nog steeds signaalloos of te zwak of iets anders.

aangepast door de mon

1*187;2*110;3*70 schotels-11*twin lnb;2*quad lnb;Sab Sky 4900

Link naar reactie
Delen op andere sites


Op de andere transponders van A1 & A3 heb ik wel signal intensity/quality.Of werkt die sinaalmeter op dvb-s ipv dvbs2?

Het is wel zo dat mijn A3 betere signalen geeft als die A1(12722 H 22000 ;intensity 45/quality 10).En toch heb ik "één HD" zoals bij de oude tvv reciever.

De eerste maal dat ik de nwe reciever aansluit. TVV speelde ook meteen.Menu en AB zijn ook eenvoudig te bedienen.

En natuurlijk steekt men weer iets verkeerd in het verzonden pakket(2 ultra black twin ipv 1 smalle en 1 40mm)

Ik mis die transponder wel om schotel uit te richten op verplaatsing(.es

Ps;vergissing,radio Vlaanderen 1 & 2 (A1 12722H) spelen niet.En de vergissing zit er in dat één H & Canvas HD op A1 12188 H zitten .

Dus 12722 H A1 nog steeds signaalloos of te zwak of iets anders.

Je moet de SR aanpassen die is onlangs gewijzigd :whistle:

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mojo,you're the man .Bij Kingofsat is idd de A1 12721 H  2/3 verhuist naar 2350 .

Gezocht naar 'VIER HD' en die zit niet in mijn zenderlijst..

Transponderlijst aanpassen wordt een klus.Of eerst eens gaan scannen enkel en alleen op A1 & A3.Mss veranderd de transponderlijst dan wel.

+ puntje,TV Oranje speelt.

1*187;2*110;3*70 schotels-11*twin lnb;2*quad lnb;Sab Sky 4900

Link naar reactie
Delen op andere sites

VIER HD ga je niet vinden op de sat. Slechts Eén HD, Canvas HD en VTM HD... Over het beschikbaar komen van andere zenders in HD wordt inmiddels al 2 jaar gezeurd....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat handboekje met zijn wazige afb helpt niet meteen verder.Zopas ontdekt ;-installation-TP List-Add(groen knopje)=dan kun je nieuwe transponder A1 12721 H 23500 S/R invullen en saven.

Bij scan neemt hij enkel die in de transponderlijst staan(netwerk uit).

Dus dat hoeft geen nieuwe software te zijn.Nu nog de zenderlijs sorteren(1° bvn,tvv,fta,xxx  & $ weg).

1*187;2*110;3*70 schotels-11*twin lnb;2*quad lnb;Sab Sky 4900

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...