Ga naar inhoud


Kaarten "en zo" in je receiver insteken.


Ultimo-manneke

Aanbevolen berichten

:grin:

 

In de receiver (vu ultimo) kan ik 2 kaarten insteken. Ik heb er een van canal digital inzitten.

ER kan een tweede bij. Welke zou dat kunnen zijn. Ik heb alleen weet van canal Digital.

 

Er kan verder nog een ander soort kaart (oid) ingestoken worden. Daar zijn ook  mogelijkheden voor.

Wat kan daar in, en wat kan dat dan doen, wat kan ik er meer door zien, krijgen.

 

:D :D :D

Link naar reactie
Delen op andere sites


je kan er bvb zo'n kaart insteken:

post-40019-0-65949600-1410182521_thumb.jpg

  • Like 1

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aha, een andere card zou dus bv Vlaams TV kunnen zijn, echter dat is niet "ge-oorloofd".

Wat heb je nog meer wat wel mag?

 

En die andere mogelijkheid, hoe heten die? dan kan ik er eens op zoeken.

Kun je daarmee misschien ook Aziatische zenders kijken (voor mijn vrouw dus?)

Link naar reactie
Delen op andere sites

:grin:

 

In de receiver (vu ultimo) kan ik 2 kaarten insteken. Ik heb er een van canal digital inzitten.

ER kan een tweede bij. Welke zou dat kunnen zijn. Ik heb alleen weet van canal Digital.

 

Er kan verder nog een ander soort kaart (oid) ingestoken worden. Daar zijn ook  mogelijkheden voor.

Wat kan daar in, en wat kan dat dan doen, wat kan ik er meer door zien, krijgen.

 

:D :D :D

 

als je je nog kunt herinneren hoe het klepje te openen voor op de receiver, opdat je toegang hebt op die kaartlezers, dan kun je zelfs je pinpas erin steken.

je kunt dus alle smart-cards erin stoppen...

 

niet dat je nu ook met je pinpas er geld uit kunt halen, maar hij kan erin.

 

wat je allemaal voor wilde ideen hebt hangt samen met de softcam die de Kaart zal moeten lezen.

de softcam als addon / plugin is weer op een andere plek nader uitgelegd op sat4all.

mocht je die cececam of oscam niet kunnen vinden als subforum, kunnen we je zelfs daarheen linken

wow

Walking On The Moon

The Police

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Volgens mij had je extra kaarten voor natuurfilms. :D

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

je kan er bvb zo'n kaart insteken:

wekt deze kaart dan nog ?

heb ik gebruikt om deze kanalen

Block A

Euroklassik 1

Konzertsaal 1

Starsat Klassik

Radio Viola

  Block B

Starsat Gold

Starsat Hit

Starsat Country

Starsat Melodie

  Block C

Jazztime

Swing Radio 1

  Block D

RADIOROPA-Info

RADIOROPA-Radiozeitung

RADIOROPA-Hörbuch

RADIOROPA-Learning-Channel

Sportradio 1

 

in conax te beluisteren via de astra met gebruik van TechniSat DIGIT MF4-S digital satellite receiver

maar dat is lang geleden 2006 meen ik moest er toen nog een speciale decoder voor aanschaffen

aangepast door DIGIWIEW

Dreambox 7080 HD 1TB

Tuner A bcm4506 dvb-s2

Tuner C si2166b    dvb-s2

Triax 90 cm 19e/ 23e/ 28e/ gr oost

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik die voor het mtv network packet,en nee,voor geen kookprogramma's,ondanks dat er pepers opstaan en zo.

Ik weet niet dewelke jij bedoeld van 2006,maar of die werkt,kan je misschien zien als je deze eens in de vu steekt met de juiste softcam.Beeld is echter nog iets anders.

Maar gepairde kaarten is al moeillijk om deze te gebruiken.Kunnen er perfect in,maar of je beeld hebt is iets anders.

Je kan er ook een kaart in kwijt zie bijlage,maar ik denk niet (ben er eigenlijk zeker van) dat je wel niet zal kunnen bellen ermee.

post-40019-0-32002600-1410208486.jpg

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

:tired:

 

dank voor de antwoorden, maar dat wordt me allemaal wat te veel. gezien de vele andere problemen die ik nog moet oplossen, en dan ook nog opa geworden. Dus ik schuif dit door naar een nader te bepalen tijdstip in de nabije toekomst, ooit.

 

Overigens ben ik wel blij met een kaart voor kookprogramma´s, ik hou wel van een goed lekker sappig en smeuig gaar stuk vlees met een lekker sausje. :P :P :P

 

:cool:

aangepast door Ultimo-manneke
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...