Ga naar inhoud


Hdmi CEC setup plugin simplink in de war.


san

Aanbevolen berichten

Ik heb deze vraag al eerder voorgelegd maar stel hem nu iets anders misschien dat iemand dan antwoord weet.

Omdat mijn lg tv en mijn lg home cinema set gebruik maken via simplink , tv aan met afstandsbediening , lg home cinema set wordt ingeschakeld gaat het geluid over de cinemaset.

Tot zo ver goed.

Maar sinds ik enige tijd een dm 800se heb gaat her fout.

Vaak is simplink van slag bij aanzetten van de tv wordt of de cinemaset niet aangeschakeld of wordt wel aangeschakeld maar het geluid van de tv staat ook plots aan gevolg geluid is of van slag of werkt helemaal niet of cinema set blijft uit en geluid loopt gewoon via de tv .

Ik heb ondekt dat dat komt omdat er op de dm800se ook een soort simplink zit dit wordt dan weer genoemd als hdmi cec .

Nu heb ik alles in deze plugin uitgeschakeld maar dat help niet de afstandsbediening van de lgtv reageert dan wel niet meer op de dm800se maar toch gaat alles nog steeds fout.

Op de dm800se staat openpli zo beetje de laatste versie waarin dus standaard al de plugin Hdmi CEC zit.

Nu durf ik die plugin niet zomaar te verwijderen misschien loop ik dan wel tegen nog meer problemen aan heb hier geen ervaring mee.

Kan ik deze pluging zo maar verwijderen om te kijken of het probleem dan hopenlijk is opgelost en zo niet is die plugin er dan weer op te zetten.

PIONEER DBR-S110NL (BNP1354-D)
4x LNB Alps Universele LNB - 4x Way DISEqC Switch
Triax 78cm 4x LNB Astra1 Astra2 -Astra3 & Hotbird Dreambox 800 & Dreambox 800se Zgemma H.2H openpli.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...