Ga naar inhoud


Travel HD uit basis HD?


Hadrian

Aanbevolen berichten

Ik heb al jaren een basis abonnement en vanaf dat het mogelijk was, uitgebreid met het HD-pakket.

Nu heet dit al een tijdje basisHD. Maar sinds gisteren ben ik TravelHD ineens kwijt. De ondertiteling werkt wel, maar ik heb geen beeld meer. Andere kanalen werken nog wel naar behoren.

Ben ik door Canaldigitaal alweer van een zender beroofd?

Mut@nt HD51 OpenPli 6 | VU+ Duo | Topfield TF7710HD PVR (Enigma2 / HDMU)
Astra 19.2 | Astra 23.5 | Astra 28.2/5 | Hotbird 13.0 | Eurobird 9.0 | Digitenne

OSCam

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dit was me ook al opgevallen. Ik mis ook wat zenders van het themapakket. Ik heb namelijk Basis + oude HD Pakket + themapakket. Heb een bericht naar de webcare gestuurd, maar wacht nog op antwoord.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, ik heb nu de "gewone" Travel Channel maar weer ingeprogrammeerd (zonder ondertitels helaas).

Ik ga echt niet een hoger pakket betalen omdat CanalDigitaal er zenders uit plukt. 't Is niet de eerste keer dat ze een zender naar een hoger pakket verhuizen...

Mut@nt HD51 OpenPli 6 | VU+ Duo | Topfield TF7710HD PVR (Enigma2 / HDMU)
Astra 19.2 | Astra 23.5 | Astra 28.2/5 | Hotbird 13.0 | Eurobird 9.0 | Digitenne

OSCam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...