Ga naar inhoud


Home sharing OSCAM


Gast Mimisiku

Aanbevolen berichten


Probleem is dat ik geen kabelaansluiting heb. Zit hier in het UPC gebied. Kabel kost dan €17,50 en dan ben je gebonden aan hun apparatuur waarmee niet te delen is... Digitenne is een optie, maar dat wil je niet zien op een HDTV.. Maar we dwalen af.

 

Zojuist op de laatste bak OSCAM geinstalleerd. Config aangepast aan deze IP. Reboot en ook keurig beeld. In de OpenATV feed zit een OSCAM-Emu + config. Had deze eerst geladen en kreeg toen beeld op de Duitse HD kanalen! Lijkt me niet geheel legaal. Versie vervangen voor de r9962. Duitse kanalen uiteraard "zwart".

Link naar reactie
Delen op andere sites

@BartjeM en Tonskidutch

Nee, het waren echt de Duitse PayTV kanalen en de Engelse SKY kanalen. 2 verbindingen naar 212.x.x.x en 213.x.x.x. Bij Card Entitlements een 3...

 

Zat echt in een [reader] bestandje... Nadat ik een nieuwe schone OSCAM r9962 had geladen en mijn eigen configs was alles na een reboot verdwenen.. In die zin de 'extra' kanalen. Mijn eigen lokale share werkt prima...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lijkt mij dan een foutje bij degene die de softcams aanbiedt voor openATV.

Die heeft er kennelijk een werkende config bij gestopt.

 

Geeft niet zoveel vertrouwen dit.

Wie zegt mij dat die oscam niet gemanipuleerd is en zo mijn cache gegevens naar derden pushed?

 

Ik krijg sterk de neiging om die openATV oscam te overschrijven door een betrouwbaardere versie.

Misschien toch eens onderzoeken hoe je ze zelf bouwt.

Gtz. Martje B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Was het Duitse commerciële HD pakket, ProSieben HD, Maxx HD etc... En er stond ook keurig een Smartcard ikoon. Nu dus weer zwart...

okee, het gaat over oscam inrichten en dat gaat dus redelijk smooth

 

voor die na jou komen is het heel prettig om een epiloog te geven

die naast eigen studie en tests gebruikt " kan worden "

:wink:

Simply Wonderfull (new)

Kid Creole And The Coconuts

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oscam zelf compileren is het meest veilig. Dan kun je de oscam versie aanpassen naar de eigen behoefte en weglaten wat je niet nodig hebt. Zie:http://www.sat4all.com/forums/topic/329610-oscam-compileren-met-de-simplebuild-van-gorgone/

 

Heb je geen linux draaien, dan kun je eenvoudig een linux versie in een virtual machine draaien op je windows PC, bijvoorbeeld van VMware. Geheel gratis voor privé gebruik.

aangepast door jako87
Link naar reactie
Delen op andere sites

Regelmatig freezes op de Belgische kanalen. Verdacht eerst de WiFi verbinding, maar deze is stabiel. Blijkt dat TVV ook Viaccess (CAID=0500) instructies meestuurt. Deze worden uiteraard door mijn reader niet gehonoreerd. Heb in oscam.dvbapi de regel I:0500 geplaatst. Oscam uiteraard opnieuw gestart. Probleem blijft... Iemand nog een verhelderend idee? Bij het freezen staat in de log No matching reader...

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...