Ga naar inhoud


Welk bewerkingsprogramma?


Aanbevolen berichten

Nu ik een Vu+ Solo2 heb (eindelijk!) wou ik graag wat aan de slag met het converteren van de .ts-files naar andere formaten. Ik zie alleen door het bos de bomen niet meer; ik heb hier al tientallen verschillende soorten bewerkingsprogramma's de revue zien passeren. De meeste zijn betalend, waar ik overigens geen probleem mee heb, maar dan moet ik wel zeker weten dat het meerwaarde heeft, makkelijk in gebruik is etc. Wat zijn aanraders? Ik wil minimaal (1) de reclameblokken en het te veel opgenomene netjes uit uitzendingen kunnen wegknippen en (2) als het even kan de ondertitelingssporen meenemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Videoredo is een super prg om dit te doen het is helaas wel aan de prijzige kant maar makkelijker word het niet en bijna alles is mogelijk

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik Freemake. In principe een conversieprogramma, maar voor de conversie kan je delen eruit knippen. Je kunt ook files samenvoegen (gebruik ik voor korte video opnamen met mijn fototoestel). De vraag over ondertiteling moet je zelf even uitzoeken. Freemake is freeware, maar zet wel 1-2 sec aan het einde een logo. Wil je dat niet meer, betaal je eenmalig een paar dollar. TS files gaan prima.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik VideoRedo al zo'n jaar of 4 en heb tot nu toe steeds de nodige update's ontvangen. Het programma kan batch-verwerking aan, conversie naar veel formaten, dvd's samenstellen en branden, reclame eruit knippen enz. Allemaal in 1 pakket. Z'n geld, wat mij betreft, dubbel en dwars waard.

Suc6

XTrend ET 10K, 2 Tb HD, OpenPli 6.1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bepaalde mensen hebben nog een dvd speler, maar dan zegt videoredo als ik een dvd wil maken codecs mismatch of zoiets.

Dan gebruik ik convertXtoDVD. Ook een handig programma is gratis ts doctor, die fouten kan herstellen, en soms in staat is automatisch de film zonder rotzooi er uit te halen.

handbrake (gratis) kan ook veel doen met ts bestanden.

Freemake heeft bij me afgedaan, door teveel problemen (of mijn hardware is niet meer volgens hun systeem vereisten).

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lijkt me een interessant programma... krijg je voor die prijs levenslang updates?

Nee die krijg je niet,ik gebruik al jaren videoredo tv suite 4 en sinds kort is er een nieuwe versie 5 daar zal je dan een bedrag van ongeveer 25 dollar voor neer moeten tellen voor deze update,mocht je nog geen versie 4 hebben dan kost deze volledige versie 5 95 dollar aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe bedoel je dat als je zegt die wil ik erbij hebben,waar wil je die bij hebben,speel je je .ts file af met bijvoorbeeld vlc player dan kan je gewoon de subtitle selecteren van je opgenomen bestand

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met handbrake, kan je ondertitels bijvoegen in één bestand. Het hangt wel een beetje af, welk uitvoer formaat je wenst te hebben.

Handbrake is gratis.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom zou je een subtitle toe willen voegen die via teletekst er al in zit ?

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vroeg me dat eigenlijk ook af, maar omdat bepaalde ondertitel bestanden vallen onder bepaalde regels hier, heb ik niet uitgebreid.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat klopt maar dat heeft niks met videoredo te maken

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...