Ga naar inhoud


Stopzetting van het oude plus pakket (15.90Euro/maand) vanaf 1 april 2015


ranico

Aanbevolen berichten

Vandaag brief ontvangen van deze stopzetting.
Het wordt automatisch omgezet naar het basic abbonnement, wat dan neerkomt van1 Euro meer per maand, wat op zich aanvaardbaar zou zijn, maar in deze formule zijn volgende zenders niet meer beschikbaar:

Syfy

NostalgieNet

iConcerts

Mezzo

France 2

Penthouse

Brazzers TV

Hustler TV

Leo TV

Automotorsport HD

Nautical Channel

NPO1 HD

NPO2 HD

NPO3 HD

 

Dit kan ik niet goed begrijpen

 

 

 

 

DM8000 1Tb 2,5"HDD (Openpli2.1)
2xGigaBlue HD Quad Plus 1Tb (Openmips 4.2)
Wavefield T90(Astra1-2-3 Hotbird)
Synology DS214+

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik ook niet... Maar het Nautical Channel bestaat al een tijdje niet meer dus die is allang weg... Tsja de NPO's moeten bezuinigen en zullen die kosten dus ook aan de Vlaamse kijker willen opleggen als ze die willen blijven zien.. Ze zijn altijd FTV geweest en pas na 1-augustus 2014 in pakketvorm ondergebracht.. Tot 1-8-2014 keek je als Vlaming dus eigenlijk gratis mee..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag brief ontvangen van deze stopzetting.

Het wordt automatisch omgezet naar het basic abbonnement, wat dan neerkomt van1 Euro meer per maand, wat op zich aanvaardbaar zou zijn, maar in deze formule zijn volgende zenders niet meer beschikbaar:

Syfy

NostalgieNet

iConcerts

Mezzo

France 2

Penthouse

Brazzers TV

Hustler TV

Leo TV

Automotorsport HD

Nautical Channel

NPO1 HD

NPO2 HD

NPO3 HD

 

Dit kan ik niet goed begrijpen

 

aangepast door pollegazon
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is een goeie: mijn abbo verloopt binnenkort.

Dacht zal het op de TVV site gewoon omzetten naar BASIC, maar je kan die niet aanklikken.

Ook LIGHT is niet mogelijk om aan te klikken.

Ik kan alleen duurder gaan, en op basic plus klikken

 

Edwin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Telefonisch moet het lukken - Uit ervaring oud BasiS abo laten omzetten naar BasicLight, en op BasicLight zelfs een 2de kaart voor het Vlaamse pakketje - Alles was gefixt in 20min.

1x Triax78 enkel voor 23.5° - 1x Cahors BigBisat voor 13° + 19.2° (centraal) + 28.2° - 4x Inverto Twin Black LNB - 2x DiSEqC Switch - KOKA799 - HORIZON HD-S2 Satelliet meter - 40" SONY tv met CI-module/SC - Diverse ontvangers ivm instellen en testen....   

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Edwin en Ranico , ik heb geen goed nieuws te melden,  de goodwill is aan het afnemen , en er zullen zenders uit het bestaande pakket verdwijnen , misschien niet allemaal . Het probleem is dat je geen zekerheden meer bestaan  van welke "waar" je voor het maandbedrag krijgt of zal krijgen. Laat maar iets weten wat er nog van overgebleven is van uw vorig pakket.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...