Ga naar inhoud


HTML scrypt om automatisch door te sturen naar ander adres.


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten

Hi,

mijn nieuwe registrar, ondersteund niet, om mijn domein naam door te sturen naar mijn NAS adres.

Heel vroeger, toen ik meerdere eenvoudige website's maakte, was ik op de hoogte dat er een html scrypt bestaat om automatisch door te sturen naar een andere url.

Wat is mijn wens/vraag?

Ik zou een index.html maken, op de hosting van deze registrar, en daar een melding maken, dat ze eventjes moeten wachten, en dat de bezoeker dan automatisch wordt doorgestuurd naar mijn nas adres.

Weet iemand nog die html code, die men kan invoegen in een web pagina een html?

Nu dacht ik ook, om alle html pagina's op die webruimte van de registrar te zetten, en de grote bestanden te laten afhalen van mijn nas, maar blijkbaar, is dit niet volledig binnen de reglementering.

Indien ik mij vergis in het laatste, wat zou U dan doen?

een index.html maken, die automatisch wordt doorgestuurd naar mijn nas adres,

of

alle html pagina's op die webruimte zetten van de registrar, en de grote bestanden laten halen van de NAS?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dank voor deze, zal dit uitproberen, maar kan tot de verhuis is doorgevoerd helaas geen wijzigingen aanbrengen  :( .

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bovenvermelde manier van redirect werkt wel, maar dan heb je slechts 1 pagina staan. Dit is zeker geen goede manier van werken.

Je site zal bijvoorbeeld door Google niet worden gevonden. 

Je kan volgens mij beter alles (ook de bestanden) op de webruimte van je registrar zetten.

 

Bijkomende vraagjes?

 

1. Hoe groot zijn de bestanden dan wel die erbij horen? Tegenwoordig kost webruimte bijna niets meer.

 

2. Wat bedoel je met "maar blijkbaar, is dit niet volledig binnen de reglementering"?

 

Tenzij het illegaal bestanden zijn zou ik niet weten waarom je niet mag linken naar bestanden van op een andere locatie staan.

iMac 27" macOS Sierra
iPhone 5s iOS 10

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor zover ik weet, staan er geen illegale zaken op de site. eigenlijk is mijn site iegenlijk maar 1 pagina met links foto en een filmpje die gehaald wordt van real online. En dat was gefilmd in mijn woonomgeving, waar mijn ouders en (ik) woon(de), dus rechten zal ik hiermee niet overtreden.

Wel heb ik diverse pdf bestanden, met info op, die nergens aan gelinkt zijn.

Maar het is het proberen waard. mijn nas moet dan niet continu draaien, en als er eens een grote download ter beschikking is, die legaal is, dan kan die nog altijd gelinkt worden naar mijn nas server.

Eens testen na verhuis, want nu kan ik niks aanpassen helaas  :( .

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...