Ga naar inhoud


Beer Can WiFi Booster


Aanbevolen berichten

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Werkt!

Heb het hier in gebruik om de wifi module die in de omvormer van mijn zonnepanelen zit, net dat beetje extra power te geven voor een stabiele verbinding met mijn router. Heb hier een red-bull blikje voor gebruikt, het bier komt hier uit de fles.

 

Groet, Cremas

Zotac met xbmc/kodi, Db 800, Vu-duo, 4,8*/9*/13*/19.2*/23.5*/28*,Intelsat 24.5*W, abbo: televisa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is in feite om mijn wifi signaal te versterken zodat ik dit kan ontvangen deze zomer op mijn buitenterras zijn een 25 meter van mijn router , bvb ook de streaming van de TV kanalen van telenet via de app Yelo TV.

Ik zag op het filmpje de Linksys Wireless-G router.

Ergens heb ik ergens gelezen dat een dergelijke router een 60 Mbps doorstuurt. Sommige types zou je kunnen opvoeren naar 200 Mbps. Schijnbaar via de instellingen van de router. Het type is bij mij : WRT54GL , weet nu niet af je deze kan opfokken naar 200 Mbps , indien niet dan probeer ik even deze methode , is eenvoudig te maken.

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze kwam ik vandaag tegen op facebook. Iemand melde, dat het toch uitkijken is, om de router niet te warm te laten worden door deze constructie.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

De maten zijn ook best wel belangrijke voor een goed resultaat...

 

http://rvroadtrip.us/library/wifi_booster.php

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 maanden later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...