Ga naar inhoud


Hoe maak je een backup met Open ATV, zoals met OpenPli?


Loui (K)

Aanbevolen berichten


Sterker nog. De flash utility wordt gewoon meegeïnstalleerd. dFlash 12.6 gebaseerde utility..

Ja dat klopt, maar als ik zeg maar na een maand weer eens OpenATV wil gebruiken dan flash ik deze backup die door D-Flash gemaakt is maar dan blijft deze flash hangen, ondanks dat ik verder geen andere backup heb staan op de hdd of cf-card.

vandaar mijn opmerking dat deze niet goed werkt bij mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

ik heb even een vraag over OpenATV wat vind jij van die of jullie van die engima.ben niet bekend met deze engima.

draai openpli wil andere box aanschaffen de dreambox820hd .maar zie dat  openpli deze box niet ondersteunt.

kan je de zelfde tools gebruiken als de dreambox of heb OpenATV zijn eigen tools.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mimisiku

Jazeker. De *stop* modus is iets van Dreamboxen zelf. Welk image je daarbij gebruikt is irrelevant.. De feeds van OpenATV zijn bijna identiek aan die van OpenPli. Sterker nog: je kunt ze zelf linken om b.v. softcams te laden.. Via DCC kun je gewoon werken. Je kunt .ipk bestanden ook via DCC naar de root of tmp kopieëren en dan als lokaal bestand uitvoeren. Kwestie van wat je gewend bent..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jazeker. De *stop* modus is iets van Dreamboxen zelf. Welk image je daarbij gebruikt is irrelevant.. De feeds van OpenATV zijn bijna identiek aan die van OpenPli. Sterker nog: je kunt ze zelf linken om b.v. softcams te laden.. Via DCC kun je gewoon werken. Je kunt .ipk bestanden ook via DCC naar de root of tmp kopieëren en dan als lokaal bestand uitvoeren. Kwestie van wat je gewend bent..

Ja dat begrijp ik, maar Autobackup in openpli werkt met autoinstall, en dat heeft OpenATV niet laat staan dat je op die manier je vorige backup terug kan zetten. Ik weet wel dat je met Dflash wat open atv gebruikt je backup terug kan zetten maar dat werkt anders dan Autobackup.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat klopt, maar als ik zeg maar na een maand weer eens OpenATV wil gebruiken dan flash ik deze backup die door D-Flash gemaakt is maar dan blijft deze flash hangen, ondanks dat ik verder geen andere backup heb staan op de hdd of cf-card.

vandaar mijn opmerking dat deze niet goed werkt bij mij.

Ja de laatste D-Flashes werken niet meer naar behoren vind ik ook. Zolang ik bij dezelfde image blijf lukt flashen met een door Dflash gemaakte backup zonder problemen.

 

Sorry om terug van onderwerp te veranderen, he.

aangepast door dvbs

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...