Ga naar inhoud


M7 SAT801 komt niet verder dan het standby lampje


Digiwilly

Aanbevolen berichten

Beste allemaal,

 mijn M7 is uitgevallen en enkel het groene lampje "stand by" brand maar verder doet het toestel helemaal niks meer... Dus geen blauwe indicatie van kanalen of wat dan ook.. Iemand die dit probleem kent of er misschien een oplossing voor kent? Probleem dat dit me overkomt tijdens mijn vakantie in het buitenland..(Frankrijk) Ben wel geneigd om een nieuwe ontvanger te kopen, maar dan is het de vraag, welke en kan die mijn TV Vlaanderen kaart lezen..

Alle hulp en goede raad is welkom.

Mvg Willy

aangepast door Johan45
Onderwerp titel aangepast
Link naar reactie
Delen op andere sites


tja daar hebben waarschijnlijk alleen maar tnt ontvangers 

maar of die tvv ondersteunen en canal digital dat weet ik niet

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mimisiku

Haal de stroom er een pasr uur af en probeer hem opnieuw te starten. Als hij aangaat naar menu en fabrieksinstelling kiezen. Er is gisteren een nieuwe geforceerde zenderlijst aangeboden en daar kan de gecertifeerde!!!! ontvanger vaak niet tegen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

De externe voeding kan defect zijn, dan levert de voeding nog net genoeg stroom om het standby lampje te laten branden maar doorstarten is dan teveel gevraagd.

Wat ook nog mogelijk is dat de afstandsbediening niet werkt om de decoder uit standby te wekken. Misschien de batterijtjes van de afstandsbediening vervangen ....

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...