Ga naar inhoud


Spaanse kanalen


Dirk1980

Aanbevolen berichten

Beste allen,

 

Ben op zoek naar een antwoord op het volgende:om de spaanse zenders te kunnen ontvangen met een abonnement (meen movistar+) moet je dan op de hispasat30 gericht zijn of kun je alle basis zenders via de astra19 pakken?

 

Locatie: Stockholm. Bij voorbaat dank!

aangepast door Dirk1980
Link naar reactie
Delen op andere sites


Volgens mijn info zijn de spaanse kanalen op 19.2 hele andere als uit het boeket van de spaanse (triple play) aanbieders. Quatro, telecinco, antenne 6 , tpd enz zitten allemaal niet op 19.2

REBOX8220HD Ext PVR500Gb ;  Triax 88 Astra 19.2/23.5/28.2

REBOX4000HD met CI+ module 3.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooie lijst youriy. Heb echter nog nooit op mijn rebox die zenders van astra 1KR gezien ? Ook als ik NIET de fastscan gebruik.

Een aantal veel bekeken spaanse zenders komen dus wel op 1KR voor.

REBOX8220HD Ext PVR500Gb ;  Triax 88 Astra 19.2/23.5/28.2

REBOX4000HD met CI+ module 3.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dirk1980,

op 19,2 is inderdaad heel veel te vinden zoals je uit youriy ' s link kon opmaken...

 

ik heb er zelf jaren naar gekeken, let wel op met de paytv kaart bestellen, daar de receivers inmiddels niet meer je eigen vrije keuze zijn bij afsluiten van een abo

ciao ciao of ook Olah in spanje

Sinds 1879 bij Sat4All

tonskidutch
:grin:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op beiden zowel Hispasat als de Astra 19.2 zitten de zelfde Spaanse zenders met als enig verschil dat tot op heden alleen de Astra 19.2 de HD zenders bevat.

 

Als je de Spaanse zenders wilt hebben zul je een verplichte schotel installatie moeten ondergaan op een Spaans adres met een Spaans rekening nummer, pas daarna zou je de ontvanger en kaart mee kunnen nemen naar het buitenland.

 

Als je geen familie of kennisen in Spanje hebt wordt het lastig want zo snel kun je iemand niet overhalen zomaar een schotel op zijn dak te laten plaatsen en ook nog eens zijn bank rekening nummer moet opgeven voor een vreemde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...